Maybelline Gel Eyeliner

19:42

Merhabalar!

Size çok memnun kaldığım bir ürünü göstermek istiyorum.

Ürünümüz; Maybelline Gel Eyeliner

Flormar'ın siyah göz kalemini kullanıyordum. Çok fazla memnun olmadığım için bloglar arası bir araştırmaya girdim ve Maybelline'nin bu ürününe ulaştım. Loreal'in gel eyeliner'ı ile birebir benzeri diyebiliriz. Gratis'e gidip ikisini de deneme şansım oldu. Birbirine gerçekten çok yakın bir performans gösteriyor. Tabii ki fiyat farklılığı var. Maybelline indirimde olduğu için tercihimi ondan yana kullandım.
Fiyatı: 17 tl.

Ve sonuç; mükemmel!

Gerçekten çok memnun kaldım. Yapısı yumuşacık ve çok kolay sürülüyor. Gözlerime eyeliner sürmem bir dakika bile sürmüyor artık. Ürünü aldığınızda yanında fırçası oluyor fakat onu pek yeterli bulmadım. Bu yüzden Real Techniques'in eyeliner fırçasını kullanabilirsiniz. Bu fırça ile ilgili ayrıntılı yazıyı buradan okuyabilirsiniz.


Fırçayı kullandıktan sonra gel kuruma yapabiliyor. Bunun için kullandıktan sonra ıslak mendille temizlemenizi öneririm. Eğer temizlemeyi unutursanız kurumuş olacaktır. Fırça sertleşecektir. O zaman da şampuan ya da sabunla yıkayabilirsiniz, hemen çıkıyor.


Bu ürün hakkında benim söyleyebileceklerim bu kadar. Umarım yararlı bir yazı olmuştur.





Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

14 yapılan yorum

  1. Anneler günü indiriminde Gratis'den bundan bende aldım <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Bu eyeliner sayesinde eyeliner çekmeyi öğrendim desem:) çok seviyorum çok>3 bana da beklerim canım taptaze bir blog açtım
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende artık eyeliner çekerken mutluyum :) hayırlı olsun yeni blogun, hemen geldim :)

      Sil
  3. selamm minee çok hoş bir blogun var.
    yüzün çok hoş çok güzelsin oyüzden de eyeliner çok yakışmış :)
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin yorumun ile beni :)
      görüşmek üzere.

      Sil
  4. Ben de mi geçsem gel eyeliner'a acebaa :) Yüzün gerçekten çok güzel, nazar değmesin poponu kaşı :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ahaha kesinlikle geçmelisin şiddetle tavsiye ediyorum :)

      Sil
  5. allah için bu kaslara nsl sahip oldunuz genetik mi yoksa uyguladıgınız bi yöntem var mı

    YanıtlaSil
  6. İndirimli mi 17 tl onu anlamadım

    YanıtlaSil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *