Yüz Kontürleme Nasıl Yapılır?

Merhaba!

Size makyaj yaparken sevdiğim uygulamaları ve pratik şeyleri yazmaya karar verdim.
Bunlardan ilki; Yüz Kontürleme Nasıl Yapılır?



Daha çok profesyonel makyajlarda tercih edilen bu uygulama, hafif olarak yapıldığında günlük yaşamda da hayat kurtarır cinsten.

"Yüz kontürleme"yi ilk olarak Kim Kardashian sayesinde keşfetmiştim. Bu işin ablası patronu odur bence. Çünkü o ne zaman bu sırrını açıkladı, işte o zaman bu makyaj uygulaması iyice patladı!


Bu uygulamayı daha çok yuvarlak yüz hatlarına sahip olanlar yapmakta. Makyajımızı güzel bir şekilde göstermek ve yüzümüzü ideal haline kavuşturmak için bu uygulamayı kullanıyoruz.

Asıl amaç; yüzümüzü ince göstermek.

 Yukarıdaki yüze uygulanmış(tabi profesyonel bir şekilde) örnekte de gördüğümüz gibi, yüzümüzü daha ince, elmacık kemiklerimizi daha belirgin ve burnumuzu daha küçük gösterebiliriz.


Yüz kontürleme işleminde ben; bronzer allık ve aydınlatıcı kullanıyorum.
Yukarıdaki örnek resimde gördüğünüz koyu yerlere bronzer, açık yerlere aydınlatıcı sürüyorum. Fondötenimi sürdükten sonra uygulamayı yapıyorum ve büyük uçlu fırçamla yüzüme dağıtıp doğal bir şekle sokuyorum.


Uygulamayı yaparken kullandığınız fırça oldukça önemli. Ucu eğimli fırçaları tercih etmeniz daha doğru olur.


Benim kullandığım ürünler ise;
Bronzer; The Balm Bahama Mama
Aydınlatıcı; The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

**

Umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Başka istediğiniz konular ve sormak istedikleriniz varsa, bildiğim şeylerle yardımcı olmaya çalışırım.

Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


FacebookTwitterInstagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,