Rimmel Kate Moss Ruj - 104 ve 106 Numara

12:16


Merhaba!

Uzun süredir mat ruj arayışındaydım. Markaları ve yorumları tek tek inceledim.
Sonuç olarak; Rimmel Kate Moss rujları karşıma çıktı.


Adından da anlaşıldığı için Kate Moss'un Rimmel için tasarladığı bir ürün.
Dış kabının mat olması ve siyah-kırmızı uyumu çok güzel.
Kate'in imzası ile de tasarım tamamlanmış oluyor.

107 numarası çok revaçta, bordo renginde.
Fakat ben başka iki numarasını aldım ve denedim.

"Dudakta kalmıyor, kokusu kötü" gibi yorumlar yapılmış.
Fakat ben kokusunu sevdim, klasik ruj kokusu değil, daha çiçeksi bir koku.
Zaten sürekli dudaklarımla istemeden oynayan biri olduğum için her türlü siliniyor.

Gelelim en sevdiğim özelliğine; matlığı. Çok hoşuma gitti. Kurutmayan bir yapısı var. Aradığım rujları buldum diyebilirim.


Benim aldığım renkler;
No.106 ve No.104

Renk; Yoğun.
Dokusu; Mat.
Bitiş; Opak.




En kısa zamanda 107 numarasını almayı düşünüyorum.
Bu rujları Watsons'ta bulabilirsiniz. Fiyatı; 13 tl.


Sizin favori Rimmel rujunuz hangisi?


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram
Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"*

Bunları da beğenebilirsin;

21 yapılan yorum

  1. Amaannn yarabbim! 106 numaralı rujun rengini ararken helak olmuştum ve Avon'un kalem rujunda o rengi bulup almıştım bitsin hemeennn 106'yı kapacağım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadı ben dönerken sana alırım bebeğim, sen bana duruma göre haber et :*

      Sil
    2. Aay çok teşekkür ederim tatlişkom. Haberleşiriz :* :)

      Sil
  2. bayıldım 104 ün tatlılığı ne o öyle hemen alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. 106 numaraya tek kelime ile ba-yıl-dııımmm!
    Bu ürünün rujlarını hiç kullanmamıstım ama en kisa zamanda 106 çantaya eklenecek, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek, kesinlikle memnun kalacaksın :*

      Sil
  4. 104 numarasini bende cok severek kullandim hatta neredeyse 1-1.5 ayda bitirdim. Ben de kesinlikle mat ruj hastasiyim. Mat olamayan rujlardan neredeyse nefret ediyorum diyebilirim! İlk gunden favorin olmasina da hic sasirmadim, ayni duygulari paylasiyoruz cunku:) Gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha dediğin gibi, parlayanları hiç sevmiyorum. mat benim tarzım kesinlikle. teşekkür ederim :*

      Sil
  5. Kesnlikle 104 favorilerimden.Sizde de çok hoş durmuş.Matlığı çok hoş kışı için ideal. :)
    Bu da benim blogum daha yeniyim bakmak isterseniz: http://pawsofcookies.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yağmur. Blogun hayırlı olsun, en kısa zamanda göz atacağım :)

      Sil
  6. İki renkte çok güzel çok da yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım bu renklere güle güle kullan :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bende de kırmızısı var 107. Efsane. Rimmel'in rujlarına bayılıyorum zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 107 alacağım ama Eylül'de ihih Yeni keşfettim ama bayıldım <3

      Sil
  9. 106 107 ve 101 var bende inanılmaz güzeller ya çok seviyorum :)

    YanıtlaSil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *