Watsons Bayram İndirimi | 7 Ağustos 2013

00:43


(Lütfen güncel kozmetik alışverişi yazıları için sağ taraftaki ARA kısmına Gratis Alışverişi veya Watsons Alışverişi yazarak arama yapınız.)

**

Çanakkale'den merhaba!

Bayramı erken başlattım ve ailemle birlikte Altınoluk'tan teyzemin yanına geldik! Bildiğiniz gibi Watsons ve Gratis'te büyük bayram indirimi vardı. Bende eksiklerimi ve denemek istediklerimi almak için adeta Watsons'a koştum.


Bakalım neler almışım?

Daha önceden hazırladığım Watson Wishlist'imdeki olan ürünlerin çoğunu almışım, bunu fark ettim. Başka şey isteseymişim olacakmış, hemen ardından bu indirim duyuruldu. Öncelikle bunun için çok mutluyum.

  • Bildiğiniz gibi I Love duş jelini almayı çok istiyordum. Hindistan cevizi kokusunu hiç sevmezdim, ama bu duş jeli ile tabumu şu an burada yıkıyorum. Mükemmel kokuyor.
  • En sevdiğim ürünlerden biri; Watsons Saç Maskesi. Saçlarınızı çok güzel yumuşatıyor. Ballısını kullanıyordum fakat indirimden hepsi silip süpürülmüş, biralısı bana kısmet oldu. Umarım kokusunu beğenirim. Etkisinden zaten şüphem yok.
  • Gratis'te deli gibi aradığım ama tester'ı dahi kalmayan Angie Vücut Spreyi'ni Watsons'da bol bol buldum, 1 alana 1 bedava indirimi ile iki tanesini stokladım. Kokusu mu? Mükemmel!
  • Down Under Natural's Argan Yağı Sıvı Saç Kremi'm bitmişti, hemen yenisini aldım, kesinlikle tavsiye ederim.
  • Yine favorilerimden olan Watsons Magic Lip Balm'ım bitmişti, yenisi hemen makyaj kutusuna eklendi. Özellikle 30 faktörlü olması bu yaz aylarında koruması açısından mükemmel, güneşlenirken dudaklarımı korumak için mutlaka kullanıyorum.
  • Ojelerımi sürdükten sonra son dokunuşu yapmak için Top Coat bir oje arıyordum. Rimmel'in bu ojesini beğenenler çok olmuş, bende şansımı bundan yana kullandım. Hatta kullanıp deneme şansım bile oldu, gayet başarılı. Hemen kuruyor.
  • Dudak kalemlerim bitmişti, ten rengi ve pembe renkli rujlarım için iki tane dudak kaleminden aldım. Flormar'dan bu konu da çok memnunum. Rujunuzdan önce dudak kalemi kullanmanız, rujun dudağınızda uzun süre kalmasını sağlıyor.
  • En merak ettiklerimden biri de Rimmel Stay Matte Pudra. Okuduklarıma göre memnun kalacakmışım gibi bir his var, en kısa zamanda deneyeceğim.
  • Kapatıcım vardı fakat okuduklarıma ve merakıma yenildim. İndirimde de bulmuşken almak istedim. Rimmel Match Perfection Kapatıcı.


**


Siz indirimden hangi ürünleri aldınız?



Okuduğunuz için teşekkürler!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,





Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "MineCanan"

Bunları da beğenebilirsin;

24 yapılan yorum

  1. Cok guzel seyler almışsın canım. Hepsibi guzel gunlerde kullan. Vucut spreylerinde indirim oldugunu bilmiyordum bilseydim bende bakardım ama yarın gittigimde bakacagım . Concealerı kesinlikle begenceksin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim <3 nokta atışı yaptığımı sanıyorum, ürünlerin hepsi temel taşlardan. evet angie'lerde öyle bir indirim vardı. hemen atladım tabii :) kapatıcıyı çok araştırdım, gerçekten kullananlar çok memnun, bakalım göreceğiz :)

      Sil
  2. Güzel şeyler almışsın hayatım :) Ballı Wax ♡ kullanır kullanmaz aşık olduğum bir üründü iyi ki almışım çok emin değilim ama bu 2 ya da 3üncü kutum :) Güzel günlerde kullan hepsini :-* ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bende aşığım wax'a ihihi

      Sil
  3. maybelline rimelinden memnun musun? Hazır indirimdeyken ben de almak istiyorum ama hangi çeşidini alacağıma karar veremiyorum sen hangisini tavsiye dersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende rocket'i ilk defa kullanıcam, daha önce one by one kullanmıştım, memnundum. rocket'i kullananlar çok memnun, bir sorun olmayacağını tahmin ediyorum :)

      Sil
  4. merhabaaaa
    ne guzel seyler almıssın öyle aralarında benimde denemek istediklerim var.Alış verişime elkiceğim mutlaka....
    bu arada rimelden çok memnun kalacağın kesin. çok başarılı bir ürün hatta bu rimel hakkında www.makyajodamm.blogspot.com konuk yazar olarak bir yazı yazdım.
    benim blogumda ise daha farklı ürünler hakkında yazılar bulabilirsiniz.www.yildirimzuzu.blogspot.com adresindeyim beklerimmmm



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, şimdiki kullandıklarım bitince bu rimele hemen başlamak istiyorum. çok merak ediyorum :) bloguna en kısa zamanda uğrayacağım :)

      Sil
  5. OOh dolmuş gene sepet,güzel günlerde kullan tatlım;)
    Sevgiler iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy teşekkür ederim, bende iyi bayramlar dilerim :)

      Sil
  6. Güle güle kullan,hepsi çok güzel:)Rimmel kapatıcı ve pudradan ben çok memnunum,umarım sende memnun kalırsın,iyi bayramlar:)
    http://kozmetikturu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah kullandığımda memnun kalırsam mutlaka yazarım zaten, size de iyi bayramlar, teşekkürler.

      Sil
  7. Down under argan yaglının fiyatını ögrenebilirmiyim?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram fiyatı bu sanırım normalde daha pahalı degil m i:)

      Sil
    2. evet daha pahalı, bu %25 indirimli haliydi sanırım.

      Sil
  8. Canım cok guzel seyler almıssın,güle güle kullan.rocket favorım,biralı maske de öyle.Allahım bu indirimleri yapmasınlar bizi batıracaklar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende battım, 8 taksiti gördüm bu alışverişte ihihi teşekkür ederim güzel dileklerin için.

      Sil
  9. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu şimdi gördüüüüm ihihi Teşekkür ederim :*

      Sil
  10. Herkesler aldıklarını güle güle kullansın. Bunlar da benim aldıklarım:

    Loreal radiant rose S103 numara lipstick ve
    kalem şeklinde glossu glam shine ama glosslardan farklı 909 numara(fazlalılığı peçete ile alınınca harika duruyor),
    Olay Regenerist Elixir (üzerinde gece yenileme kremi diyor ama daha çok serum tarzı bir ürün)

    Olay Total effects tonik (içerisinde niasinamid ve salisilik asit olduğu için aldım)

    Maybelline gri far 840 cosmick black olarak arkasında isimlendirilmiş.

    Nivea T bölge temizleyici bantı,

    Monteigne J. un ısınan içerikli yüz maskesi (onu kullanıp attığım için ismini tam bilemiyorum yazamadım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan, ürün seçimlerin çok güzel olmuş :)

      Sil
  11. Merhaba canım bende Çanakkaleliyim :) Her yaz oraya geliyoruz :) Çanakkale'de Watsons ve Gratis mağazaları yok. Yeni yapılacak avm lere açılır mı bilmiyorum. Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan. Bloguma bekliyorumm :) http://mimarngzndenmakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzem de orada yaşıyor, ben de alamamıştım olmadığı için yazın. Çok teşekkürler :) En kısa zamanda bloguna göz atacağım.

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *