L'oreal Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici

09:00

Merhaba!

Size bu yazımda memnun kaldığım bir ürün hakkında düşüncelerimi yazmak istedim. Son zamanlarda bir çok kez ilaç kullanmama rağmen, yüzümde sivilcelerden kalma kızarıklıklar vardı ve bir türlü cildim tamamen düzelmedi.


20'li yaşlarda olduğum için günlük nemlendirici olarak güzel bir ürüne de başlamak istiyordum.

Bu ürünü sevgili "Londra'da Bir Türk Kızı" sayesinde keşfettim. Buradaki yazısında üründen övgü ile bahsetmişti. Bende almak için fırsat kollarken, Gratis Bayram İndirimi imdadıma koştu ve hemen gidip bu üründen aldım. Normal fiyatı 29,90 tl iken ben 15 tl'ye sahip oldum.




Ürünün vaat ettikleri:

Cilt dokusunu pürüzsüzleştirir.
Gözenekleri sıkılaştırır, cilt tonunu eşitler.
Cildin kalitesini arttırır.
Cildi düzgünleştirir.

BUGÜN DAHA GÜZEL, YARIN DAHA GENÇ GÖRÜNEN BİR CİLT İÇİN
AKSİYON: Kusursuzlaştırır, yumuşatır, 24 saat nemlendirir.
YAŞ: 20-30
DOKU: İpeksi krem

20'li 30'lu yaşlarınızda cildiniz genç gözükse de her zaman istediğiniz mükemmellikte değildir. Stres, yorgunluk ve günlük yoğun yaşam cildi gözeneklerin genişlemesine ve ton eşitsizliklerine sebep olabilir. L'Oréal Laboratuarları mükemmel cildin kalitesinde üç boyutunu tanımladı: gözenekler cilt dokusu ve cilt tonu homojenliği PERLINE-P ile zenginleştirilerek geliştirilmiş formül, cildinizin kalitesini gözle görülür şekilde arttırır.

Cildin daha düzgün görünmesine yardımcı olur ve cildi kusursuzlaştırır.

GÖZLE GÖRÜLÜR SONUÇLAR:
DOKUNUN: Anında cilt ipeksi bir his kazanır.
GÖRÜN: Bir hafta içinde gözenekler sıkılaşır.
HİSSEDİN: Bir ay içinde, cilt tonu mükemmel bir şekilde eşitlenir. Cilt kalitesini arttırır.


15 Ekim'den itibaren yani tam 17 gündür düzenli bir şekilde bu ürünü kullanıyorum.

Yüzümdeki etkisi ve sonucu: Çok iyi!


  • Cildim pürüzsüzleşti.
  • Sivilce izlerim azaldı, %90 kayboldu diyebilirim. Çok çok az bir şey kaldı, bu performans bile 17 günlük bir kullanım için çok iyi bir şey. 
  • Sürdükten sonra hemen emiliyor ve cildim yumuşacık oluyor.
  • Cilt tonum büyük ölçüde eşitledi ve cilt kalitemi arttırdı.
  • Kokusu çok güzel.

Eksileri

  • Ürünün tek eksiği (bence) içinde SPF barındırmıyor oluşu.

Ürünü Nasıl Uyguluyorum?
Sabah uyandığımda yüzümü temizleme jelim ile yıkadıktan sonra ürünü sürüp, hem cildimi nemlendiriyorum hem de makyajıma bir baz olarak hazırlamış oluyorum. Akşam ise makyajımı çıkardıktan sonra yukarıda belirttiğim gibi Bioderma H2o ile sildikten sonra uyguluyorum. Yatmadan önce de aklıma geldikçe sürüyorum.

Loreal Skin Perfection Günlük Nemlendirici'den gerçekten çok memnunum. Artık kullanmaktan memnun kaldığım bir günlük nemlendiricim var ve çok mutluyum!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

138 yapılan yorum

  1. Merhaba :)
    Öncelikle sormak istediğim cildiniz karma/yağlı mı ? Herhangi bir kusma yaptı mı ?
    Güzel günlerde kullanın ..
    Sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cildim yağlı. Sürdüğümde hemen emiliyor, sonrasında da hiç bir kusma olmadı. En sevdiğim özelliklerinden biri de bu oldu.

      Sil
  2. Ay ben de bayram indiriminde aldim bundan. Cilt tipimiz de ayni, cok guzel yorumlamissin kullanmak icin sabirsizlandimm :)

    YanıtlaSil
  3. Bende Su'yun aynı yazısı sayesinde bayram indirimi fırsatından yararlanarak aldım. Vee aynı şekilde çok memnunum! :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de Su'da görünce çok merak etmiştim bu ürün,yazını okuyunca da artık alma zamanı geldi diye düşünüyorum! Teşekkürler Minecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek, umarım bana yararı olduğu kadar sana da olur :)

      Sil
  5. merhaba bende senin sayende aldım bugün :) sivilcelerimden arda kalan kızarıklıklar var hassas bir cilde sahibim ve sivilce izlerimde var. sence yararlı olur mu ? Bir de ne kadar sıklıkla kullanmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarıklıklarını ve izlerini büyük ölçüde azaltacağını düşünüyorum. Hassas cildi rahatsız edecek bir ürün değil. Ben sabah ve akşam olmak üzere iki kere sürüyorum. Biraz kullandıktan sonra, deneyimini mutlaka yaz lütfen :) Güle güle kullan, umarım seni de mutlu eder bu ürün.

      Sil
  6. selaam. Çok övgüyle bahsetmişsin ve bugün aldım bende. yanağımın belirli bir yeri cukur cukur hep. benzamycn kullanıyorum arada sivilce cıkınca. nemlendiricinin uzerine onnu kullansam sorun olur mu acaba. birde tenim beyaz olduğu için sivilce geçtikten sonra hep kırmızılık kalıyor. onlarıda gecirir dimi. tek ümidim bu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarıklıklarımda büyük azalma var. İlacını sürüp etkisi geçtiği zaman bu nemlendiriciyi sür, öyle de olur. Dönüşümlü olarak kullanabilirsin. Günlük nemlendirici olduğu için sorun olacağını sanmıyorum. İnşallah yararlı olur.

      Sil
    2. cildin harika gozukuyor sanslısın :)

      Sil
  7. sivilcelerimi bu geçirdi diyebileceğin bir ilaç var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor kontrolünde aldığım ilaçlar bir nebze geçirdi.

      Sil
    2. hala vaar mı ?

      Sil
    3. sivilce izlerim kalmıştı, kızarıklık olarak, yukarıdaki ürün sayesinde büyük ölçüde kurtuldum.

      Sil
    4. ben de sadece doktor kontrolünde tetradox kullandım ama sonrasında ilaca bağımlı kalmak istemediğimden kestim. diyeceğim o dur ki baticon sivilcenin en güzel ilacı, hemen söndürüyor! yatmadan önce sivilceli kısımlara baticonu sürüp yatın (ben bazen alnım hariç her yere sürerek de yatıyorum) sabah da yıkıyorum ve sivilceler daha çabuk iyileşiyor. geçen sene kendim triacneal i denedim 1 tüp bittiğinde büyük ölçüde kızarıklıklarım azalmıştı. ama sonra tekrar o bölgelerde sivilce çıkınca yine kırmızı kırmızı suratım. ayrıca baticondan daha doğal olarak elma sirkesini de kullanabilirsiniz (suyla biraz dilüe ederek) kimisi de limonlu su ile cildini tonikliyor. Ben daha çok baticondan verim aldım. Paylaşmak istedim. :)

      Sil
    5. Çok teşekkürler! :) Araştıracağım :)

      Sil
  8. ne kadar surede etki eder acaba ? 3.günümdeyim hala cok fark yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar bu ilaç değil ki 3 günde etkisini göstersin. Ki ilaçlar bile belirli bir düzen ile kullandığınızda etki ediyor. Bu günlük nemlendirici bir krem. Yediklerinize içtiklerinize bile dikkat edip, bol bol su içmelisiniz ki cildiniz kendine gelsin. Bu nemlendirici ile desteklemiş oluyorsunuz. Bende 13.-14. günde belli olmaya başladı, 17. günde tamamen azalmıştı izlerim. Cildini sürekli temiz tut ve bu nemlendiriciyi uygula. Biraz sabır ve dikkat lütfen :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim peki son bir sorum olucak. Okula giderken falan yağsız fondoten sürüyorum. eve gelir gelmez yıkıyorum. sorun olmaz dimi

      Sil
  9. Merhaba :)) tam internette bu ürünü arıyordum senin blogunla karşılaştım ve iyiki de karşılastım :) sivilce kızarık ve izlerim için aldım bu ürünü. Temizleme jeliyle yıkadıktan sonra bunu surunce yanma bazen ise kaşınma oluyor. Bu normal mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) Cevabım biraz geç oldu, kusura bakma. Bende de ilk başlarda sürünce hissettirmişti, şimdi geçti.

      Sil
  10. ürünün fiyatını arada bu bloğu gördüm çok güzel anlatmışsnız ve yorumlara bakılırsa ürün harika. almam lazım sonucu yine yazarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlaka bekliyorum :)

      Sil
  11. Merhaba ben 33 yaşındayım kullanabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20-30 yaş arası diyor ama olur her halde :)

      Sil
  12. Bendede sivilce izleri var. Peki bu urunun yaninda baska ne kullanicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yüzümü temizleme jeli ile yıkadıktan sonra Bioderma H2o ile tekrar bir siliyorum daha sonra bunu sürüyorum, günde iki kere.

      Sil
  13. cildimde çok fazla gözenek oluştu bir kaç yıldırda yanaklarım ve alnıma kızarıklar oluyor sivilce lekeleriyle beraber, bu kremi duyunca işe yarayacağını düşündüm ama 18 yasındayım sizce bu kremi kullanmam doğru olur mu birde biraz alerjik bir cildim var çabuk kızarıyorum kremin bir zararı olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok kez söyledim tekrar söyleyeyim; ben güzellik uzmanı değilim. Cilt tipimi belirttim, daha önce olan cilt tedavimi ve problemlerini yazdım. Ve bu ürünü kullandım, memnun kaldım. Şimdi size "kullanın" ya da "kullanmayın" dersem yalan olur. Bu tür bir cilt problemine ne etkisi olur bilemem. Bir uzmana danışmanız en mantıklısı olur.

      Sil
  14. meraba bende tavsiyenle hem bu ürünü aldım hemde serumunu,ama bişey sormak istiyorum kremi ve serumu göz altlarınada sürebiliyormuyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürmede bir sakınca yok bence. Bende arada sürüyorum.

      Sil
  15. merhaba, garnier sorbe ile bu ürün arasında kararsızım - cilt tipim yağlı hangisini önerirsiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier sorbe'yi kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım.

      Sil
  16. Merhaba benim yüzümde kırmızı noktalar şeklinde sivilce izleri var ve kötü duruyor yani kimilerine göre çok olmasada beni rahatsız ediyor acaba bu ürün kapatır mı ?? Maybelline new york dream pure bb cream ile bu ürün arasında kaldım. Bide ben 20 yaşın altındayım acaba kullanmam doğru olur mu ? Ya da bana tavsiye edebileceğiniz her hangi bir ürün var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarıklıklarımı büyük ölçüde geçirdi bu ürün. Bahsettiğin ürünü kullanmadığım için bir yorum yapamam. Ayrıca bu kapatıcı bir ürün değil, günlük nemlendirici bir krem. İkisi çok ayrı ürünler.

      Sil
  17. yüz temizleme jeli olarak ne kullanıyosun acaba????bakındım ama bulamadım blogda:)

    YanıtlaSil
  18. ben 18 yaşındayım yüzümde sivilce,sivilce izleri,kızarıklıklar ve renk farklılıkları var yinede bu ürünü kullanabilir miyim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü sadece sivilce izleri ve kızarıklıklar için tavsiye edebilirim.

      Sil
  19. ben la roche-posay in bb kremini kullanıyorum.bb kremi sürmeden önce bu kremi sürsem yani ikisini aynı anda kaullansam bir sorun olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi şey olmaz, bende fondötenden önce bunu sürüyorum çünkü :)

      Sil
    2. loreal skni perfection ın kendi bbsi de var. bu da demektir ki ürünün bb ile kullanımında bir sorun yok :)

      Sil
  20. fondötenin altına uygulasam olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogun gördüğüm en güzel blog yazdığın herşey için teşekkürler

      Sil
    2. Çok teşekkür ederiiiim! :)

      Sil
  21. merhaba 18 yasındayım 3yıldır yuzumde gecmeyen ızler var fakat kremde yas 20-30 demıssınız kullansam bı problem olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tekrar söyledim, yine söylüyorum, ben güzellik uzmanı ya da doktor değilim. o yüzden bu konuda yorum yapamam.

      Sil
  22. merhabaa :) benimde cildimde çok az sivilce lekesi ve ton farkları var. Senin yazını okuduktan sonra dün gidip bu kremi aldım. 15 gün sonra neler olacak merak ediyorum :) fakat garip bir şey var parmağımla yüzümü ovuşturursam peeling gibi soyuluyor bu krem sen de böyle bir şey oluyor mu ? bu durum krem ciltte emilmiyor da cildin üst tabakasını kaplıyor izlenimi bıraktı ben de :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen emiliyor. Cilt üzerinde kalmıyor. Yüzünü iyice temizledikten sonra sürmeyi dene. Peeling yaparak ölü derilerden kurtulduktan sonra bir sürmeni tavsiye ederim.

      Sil
  23. şimdi peeling yapmıştım aynen :) sürdüm ve yine aynı şey oluyor . en iyisi hiç dokunmayayım ben yüzüme :) önerin için teşekkür ediyorum ayrıca. ileriki günlerde ürünün etkisini paylaşıcam ben de :)

    YanıtlaSil
  24. Bi soru sormak istiyorum. Ben 15 yaşındayım, Loreal paris Skin perfection 6si 1 arada kullanmam cildime bi zarar veririmi ? Veya nemlendirici kullanmam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir zarar vermez fakat yaşın çok küçük, normal nemlendiricilerden kullan bence.

      Sil
  25. kızlar
    bıse sorcam benım cıldımde sıvılce ızı yada lekesı yok fakat bellı
    zamanlarda ozellıkle cok kuru kalınca bellı bolgelerde parmak basımı
    kadar bı yer kuruyo kasınıyo ve sonra orada renk acıklıgı oluyo pek
    bellı olmuyo ama ben farkedıyorrum o bolgenın renk tonunun acıklıgını ,
    bu urunu duydum ama emın deılım cılt tonunu gercektn duzenlıyor mu acıl
    cevap luutfenn

    YanıtlaSil
  26. Dün de yazmıştım bu krem ben yüzüme dokunduğumda soyuluyo ve bu benim en nefret ettiğim şeydir sanki kabuk atıyo kir çıkıyo gbi. Hafta da 2 kere peeling yapılır ben hem dün hem bugün yaptım yok hala yuvarlanyo soyuluyo moralim bozuldu bozuk mu acaba :s watsonstan almıştım gidip testerle karşılaştırıcam yoğunluğunu. çok umutla aldım bırakmıycam. sizler de bi denesiniz sürdükten sonra parmağınızla ovuşturunca aynı şey oluyomu diye çok taktım bu durumu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende böyle bir şey olmadı hiç, olanı da duymadım. İlk defa senden duyuyorum :/

      Sil
  27. Benim cildim yağli ve gözeneklerim genis bu durum beni cok rahatsiz ediyor gozenekleri gozle gorulur bi sekilde sıkılastryrmu acaba bide kremi srdukten sonra uzerine su bazli fondeten kullansam ters bi etki yaprmi yada etkisini gstermeyebilirmi? Simdiden tesekkrler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisi var fakat tamamen geçirmedi bende. Senin cildinde nasıl bir etki eder bilemiyorum. Fondotenimi sürmeden önce nemlendirmek amacıyla da sürüyorum, ters bi etkisi olmadı.

      Sil
  28. merhaba . Yine ben geldim :) Birkaç gündür kremden memnuniyetsizliğimi dile getiriyorum. şimdi bir de sivilcelerime sivilce eklendi :( hiç kimse de böyle etki göstermeyen bir kremin bana niye bunu yaptığını soruyorum lorealin facebook sayfasında ama cevap yok. Hem kremin yüzümde soyulması hem sivilcelerime sivilce eklemesini takmayarak kullanmaya devam ediyordum fakat bugün 5.gün cildim daha kötü durumda ve bu kremin üzerine su bazlı fondötenimi uyguladığımda parmağımla dağıtırken soyulan maskeler gibi yüzümden soyulması bardağı taşırdı ve ürünü Watsons a geri götürdüm. Sorunu anlattığımda gelen cevap şuydu: ürün silikonluymuş silikonlu ürünlerde bu olurmuş! peki sizlerde niye olmuyor? Değişim yapabilirlermiş fakat 1 hafta Lorealin cevabını bekleyeceklermiş. Kremi de aldılar eğer olumsuz dönüş olursa Lorealden ,ürünü bana iade edeceklermiş. Çok umutluydum buradaki olumlu yorumlar sonrasında ama yıkıldım. 23 yaşındayım ve bize uygun bu tarz krem yok diye çok sevinmiştim cildimdeki ton farkı gidecek kırmızı sivilce lekelerim geçecek hem de çok para harcamadan diye fakat hayal kırıklığı yaşıyorum:( İnş sizlerin yüzüne iyi gelir benim yaşadığımı yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru krem olduğuna emin misin :s Silikonlu falan ilk defa duyuyorum. Kimseden de duymadım böyle bir şey, çok ilginç. Böyle bir sorun yaşadığın için gerçekten üzüldüm. :(
      Kremi sürüyorum ve hemen emiliyor, allah allah :S

      Sil
  29. Yukarıda fotoğrafı olan kremin aynısını aldım. Açıkçası silikonlu ürünlerde bu olur deyince şaşırdım ben de :S silikon olduğu da kabul ediliyor yani... Ben bugün testere baktım benim aldığım kremden daha homojendi benim kremimde biraz daha yoğunluk var. Bozuk olabilir diye düşünüyorum. sordum bozuk olabilir mi diye ama yeni geldi dediler son kullanma tarihinin geçmesi gerekirdi dediler üzerinde son kullanma tarihine ilişkin hiçbir şey yok halbuki ... Minecim özel olmazsa bir şey soracağım sen nerede yaşıyorsun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ayrıntılı konuşmak için mail atabilirsin.

      Sil
  30. çok özel bir şey söylemek için sormamıştım aslında. loreal bu seriyi tanıtmak için bloggerlar dan seçmiş sen niye katılmadın diyecektim :) Bir de yurtdışından Türkiyeye gelene kadar ürün bozulmuş olabilir onun için sordum yurtdışında mısın diye yani :D Bugün bana Lorealin facebook sayfasından gelen mesajı da paylaşayım sizlerle ''Skin Perfection serisini kullanmak için önce Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum'u ardından Cilt Kusursuzlaştırıcı Nemlendirici'yi ve son olarak da BB Krem'i kullanman gerekiyor. Nemlendiriciyi kendi başına kullandığında serinin etkisini hissedemezsin.Cilt Kusursuzlaştırıcı Nemlendirici Krem ovalanmaz ve peeling etkisi yoktur.'' Bir de nasıl kullanıldığına dair link atmışlar. Sanki hayatımızda hiç nemlendirici kullanmadık ovalanmaz diye açıklama yapmışlar :D Serumun kusma yaptığını berbat bir ürün olduğunu yazmış bloggerlardan biri niye alayım ki :S Daha önce bloglarda yorumlara katılmamıştım bu konuşmalar çok güzel oluyormuş,fikir edinmiş oluyoruz teşekkür ederim Mine sana :) bundan sonra sayfanı takip ederim sık sık :) bakalım Watsons nasıl bir cevap vericek iademle ilgili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Balıkesir'de yaşıyorum :) Bu bütün seriyi kullanmalısın sözleri, diğer ürünlere de yöneltmek amacıyla söylenen şeyler. Ben ve buradaki bir çok kişi nemlendiriciyi kullandık ve memnunuz. Hala senin ürününle ilgili şaşkınlığım sürüyor, gerçekten çok ilginç bir durum olmaya başladı :) Watsons'ın cevabını mutlaka bizimle paylaş, güzel düşüncelerin için de teşekkürler :)

      Sil
    2. ben de dün ilk defa kullandım, aynı şekilde bende de sorun çıkartıyor

      Sil
    3. Arkadaşlar merhaba, ben de ürünü kullandım. Önce serum sonra krem uyguluyordum daha etkili olur diye ve serumdan sonra beklememe rağmen krem sürme esnasında aşırı soyulma oluyordu. Bunun yanı sıra cildimde ton farkı ve izler var diye aldım. Bu iki ürün bende ağrılı ve yoğun sivilce yaptı. Sonra derhal bıraktım kullanmayı. Memnun kalan kullanıcılarda bir şeye dikkat ettim, onlar sadece nemlendiriciyi kullanıyor ve gayet memnun. Ben de korka korka da olsa sadece sabahları temizlediğim yüzüme nemlendiriciyi uygulamaya başladım.(Akşamları başka nemlendirici kullanıyorum) Sanki benefit tarzı gözenek küçültücüler gibi anında etki gösterdi ve cildim aydınlanma kazandı. Bu şekilde kullanmaya devam edeceğim. İlerleyen zamanlarda tekrar sivilce yaparsa yazarım. Mine hanımında sadece krem kullanıyormuş. Bir de öyle deneyin isterseniz. Umarım sizler de olumlu etkilerle karşılaşırsınız. Bu arada Mine hanım, blogunuzu beğenerek takip ediyorum. Daima güncelliğini ve orjinalliğini koruması dileğiyle. Sevgiler,başarılar.

      Sil
  31. Yorumları gördükten sonra bende büyük bi umutla almaya gittim fakat 30 yaş ve üzeri gösteriyor kutunun uzerinde

    YanıtlaSil
  32. Nerden alacagim bunu ve suanki fiyati ne biliyormusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis ve Watsons'larda satılıyor, 24 tl civarında olması lazım şu an.

      Sil
  33. ankara forumda satılırmı bu ürün ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara forum'un internet sitesinden Gratis ya da Watsons şubeleri olup olmadığına bakın. Eğer varsa, ikisinden birine gidin ve oradan alın.

      Sil
  34. bunu set fiyatı ne kadar hepsi bi arada ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Set olarak satılmıyor, 3ü de ayrı ayrı satılıyor. Nemlendici 25 tl, serum 40 tl, 20 tl civarlarında.

      Sil
  35. ben de bugün watsons dan indirimden aldım. ama yorumları okuyunca kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım.zaten problemli bi cildim var..kullanınca iyice beter olur mu diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar korkacağınız bir ürün değil, günlük bir nemlendirici. ne kadar zararı olabilir? diğer arkadaşların kullandıkları silikonlu falan denildi, benim kullandığımda böyle bir şey yok, büyük ihtimal başka bir ürün denediler.

      Sil
  36. Merhabaa :) en son 17 Aralıkta yazmıştım ürün cildimde soyuluyor geri vericem diye. Şikayetvar.com adında bir site var ve buraya üye olup memnun olmadığınız her durumla ilgili şikayetinizi iletebiliyorsunuz. Durumu oraya da bildirdim ve hemen Loreal yetkilileri tarafından arandım.Bu siteyi tavsiye ediyorum. Zaten Watsonsta değişim yapabileceğini belirtti ve ürünün yerine 2 tane nemlendirici aldım.(belirtmeden geçemiycem ürün kesinlikle seninkiyle aynıydı Minecim ve silikonlu olduğunu bana watsonstaki satış danışmanı söyledi ben içeriğini hatırlamıyorum ne desem yalan olur şimdi ama internetten içindekilerin ne anlama geldiğine bakarak silikon olup olmadığını anlayabilirsiniz ben öyle yapıyorum :) ) belki benim cildim hassas olduğu için uyum sağlamamıştır çok isterdim bana da senin gibi fayda sağlamasını fakat olmadı. ben karbon peeling yaptırmayı düşünüyorum artık kremlerden bıktım :) tekrar görüşmek üzere hoşçakalınnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından 2 nemlendirici ile mutlu sona ulaştın. Gerçekten sevindim. Keşke işe yarasaydı :/

      Sil
  37. evet :) teşekkür ederim. aynen keşke öyle olsaydı :/ yorumlarını tekrar tekrar okuyorum ve bir kere daha almak istiyorum ama cesaretim yok artık :)

    YanıtlaSil
  38. ben 19 yasındayım 20 ye yakınım yşnede sürebilirim demi bi kaç kişi sürebilirsin dedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük nemlendirici olduğu için sürebilirsin.

      Sil
    2. peki gözenekleri sıkılaştırıyomu senin gözeneklerini sıkılaştırdımı ? :)

      Sil
    3. daha iyi durumda diyebilirim.

      Sil
  39. 93 doğumluyum bana uyar mı ayrıca kuru ve hassas cildim var her türlü ürünü denedim en iyisinden en kötüsü ama hiç biri fayda etmedi yüzümde kızarıklıklar sivilce izleri irili ıfaklı benler var ben ne yapmalıyım kafayı yemek üzereyim bn kusursuz bi cilt istiyorum :( bu ürünü yeni öğrendim alırsam bana enazından izler ve kızarıklıklara etkisi olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarıklıklara etkisi olabilir. Sonuçta ilaç olmadığı için mükemmel bir cilt beklememelisin bu üründen sonuçta günlük bir nemlendirici.

      Sil
  40. fontotensiiz gezebiliyomusun mine bu ürünü kullandıktan sonra ? :) bide gözeneklere etkisi büyükmü yani küçültüyormu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geziyorum arada :) Gözenekleri tamamen geçirmedi tabii ki de, bende küçükte olsa etkisi oldu.

      Sil
  41. benim cildim karma bir cilt kullandım 1-2 gün ama sanki hemen sivilce çıktı.acaba sivilceleri kusmuş mudur? kullanmaya devam etmeli miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür ürün değişikliklerinde cilt bazen sivilcelenme yapabiliyor. Bende de olmuştu sonra geçti :)

      Sil
  42. Merhabalar ben de bu ürünü aldım 3. günümdeyim. Tabi hemen etkisini göremem. Ben Loreal Perfect Clean, Loreal Cilt düzenleyici tonik uyguluyorum ondan sonra bu kremi uyguluyorum. Tonik üzerine sürülmesinde sakınca yoktur herhalde değil mi? Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sakınca olacağını sanmıyorum. Bende temizleme jeli ile yıkadıktan sonra tonik ile siliyorum. İyice yüzümde yok olduktan sonra nemlendirici sürüyorum.

      Sil
  43. Mrb bende 1.5 aydır bu kremi kullanıyorum kullandıktan 1 hafta sonra sivilceler çıktı notmalde ergenlikte bile çıkmamıştı cildim pürüzsüzdr bu krem mahvetti diyebilirim şikayet varda bir çok kişi divilce yaptığını yazmış kuru ciltliyim sizce neden olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt ürünü değiştirdiğinizde bu tür sivilcelenmeler olabilir. Farklı ürün kullanıldığı için..

      Sil
  44. 18 yaşındayım kullansam bir şey olur mu acaba? 20-30 yaş diyor da :/

    YanıtlaSil
  45. Ay bu ürün harikaaaaa ya cok iyi geldi cildime alin hemennnn

    YanıtlaSil
  46. merhaba hangi temizleyiciyi kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil
  47. iyi akşamlar sadece nemlendiricimi kullandınız serumunuda kullandınızmı? ikisini birlikte öneriyorlar ama???

    YanıtlaSil
  48. Merhabalar ben de yaklaşık bir haftadır kullanıyorum.kokusu benim için biraz yoğun ama güzel. Gözenekleri kapatması cilt tonunu eşitlemesi falan çok çok iyi yalnız bir sorun var yüzümü temizledikten sonra serumu ve kremi üst üste sürdüğümde soyuluyor kullananlarda da böyle bir sorun oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendiricisini kullandığımda böyle bir sorun olmadı bende. Ama bir kaç kişi de olmuş sanırım. Loreal temsilcilerine sorduklarında içindeki silikondan dolayı olabileceğini söylemişler. Silikon muhabbeti nedir hiç bilmiyorum. Nemlendiricisi sürdükten sonra cildiniz emdiğinde serumu sürün bence. Bir de öyle deneyin.

      Sil
  49. Merhaba mine :) bende urunu reklamlarda grdm merak ettm sonra senin yazini okudum almak icn heyecanlaniyorm :) sadece nemlendiriciyi kullansam cilt tonumu esitlermi acaba.gozeneklerimi kapatirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözenekleri tamamen yok etmiyor, en azından biraz küçültüyor. benim cilt tonumu eşitledi kullandığım sürece. Sende nasıl bir etki bırakır bilemem.

      Sil
  50. ya pardonn kiz arkadasim bana da aldida brn bunu nasill kullanimm simdii bide serumu var oncelikk hangisii serummu surup kremm mi yada tam tersimi kullanim seklini bi anlatirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Gündüz ve Gece tek başına ya da skin Perfection cilt kusursuzlaştırıcı günlük nemlendiriciden önce uygulayınız. Bir kaç damla olarak parmak uçlarınızla masaj yaparak uygulayın. Skin Perfection cilt kusursuzlaştırıcı günlük nemlendirici'yi uygulamadan önce ürünün emilmesine izin verin."

      Sil
  51. saolunn bukadar bayaninn icinde sordukk ama k.bakmayinn artik:)tesekkur ederimm tekrardan burdan artikk tavsiye ettiginiz urunleri bende takip edicem.vala saolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ya rica ederim ne demek, her zaman, elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım :)

      Sil
  52. ya bu soyulma olayı serum we nemlendiricide diilde bb kremde geldi başıma serum we nemlendiriciyi 5er dk lık arayla sürüyorum emsin iyce die bide çok sürünce soyulma oluyo biraz az kullanmak lazım ürünü ama bb kremden soğudum resmen kullanmıyorum bile bu arada 9 gündr kullanıyorum ürünleri ehh suan fena diil gibi bb kremde aynı sorunu yaşayan war mı?

    YanıtlaSil
  53. Reklamında makyajsızda güzel bir cildimiz olabileceğini iddia ediyor. Kullandığın için soruyorum gerçekten işe yaradı mı bu yönden :)?

    YanıtlaSil
  54. merhabalar bu serinin hepsini aldım günlük nemlendiricisi arkadaşın belirttiği gibi yüzüme sürerken soyuluyor ve yüzümde sivilce olmadığı halde sivilce çıkmaya başladı.ayrıca yüzümde emilmiyor sanki bi tabaka halinde kaplıyo.üzerine fondöten sürüncede soyuluyor ve bu seriyi alırken malesef bloglarda çok iyi olduğunu okuduğum için yedekleyerek aldım ve kullanamıyorum..bu sorunla karşılaşan bakşa kişiler varmı acaba..Ben yüzüme yararını değil zararını gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiç böyle bir sıkıntı olmadı. Okurken hala şaşıyorum :/ Hemen emiliyor yok oluyor hatta.. Başka cilt ürünlerine geçişte sivilcelenme olması normal. Bende de bir iki tane çıkıp geçmişti. :(

      Sil
  55. Geçişte sivilceye hazırlıklıydım ama düzenli kullanalı 2 ay oldu dudak çevresinde sivilcemi olurmuş.. Evet ürünü denedim ve oldu anlımda çenemde ve dudak çevremde büyük agrılı degil ufak ama sonuçta vaad ettiklerini bırak artı sivilce yapıyo kendileriyle iletişime geçeceğim dönüş olursa paylaşırım.Ama asla tavsiye etmiyorum bu ürünleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka geri dönüş cevaplarını bekliyorum sizden. Hatta bugün bikobitişört'ün de yazdığını gördüm, memnun kalmış.

      Sil
  56. Merhaba blogunuza ilk kez bu konuyla giriyoruö. Reklamlarda kremi gördükten sonra hemen aradım ve sayfanıza rastladım sizden ricam bu ürünün şuan veya yakın zamanda hangi kozmetik satan yerlerde indirimde olduğunu söylerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Gratis'ten almıştım. Ne zaman indirimde olacağını bilemiyorum. Gratis'in sayfasını takip ederseniz, oradan indirim olursa öğrenebilirsiniz.

      Sil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm seti kullanmadığım için bir şey diyemem. Nemlendiriciden memnun kalmışım ki yazısını yazmışım değil mi? :)

      Sil
  58. Merhaba ben 17 yasindayim bnim cildim icinde birsey onerebilir misinz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir güzellik mağazasına git, oradaki satış danışmanlarına yaşına uygun bir nemlendirici istediğini söyle, onlar seni yönlendirir ^.^

      Sil
  59. Merhaba bende bu kremi 6gundur kullanıyorum. Cildmde rnk farkliliklari var ve kizarikliklarda var. Ama gozeneklerim yok sizce bi sıkıntı olurmu.

    YanıtlaSil
  60. burunu hassas ciltler kullanabilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde bununla ilgili bir şey yazmıyor. Ama içinde alkol var. Hassas ciltlerde sürdükten sonra yanma hissi olabilir.

      Sil
  61. Merhaba! Ürünü bugün edindim ve az önce kullandım. Fakat çok hassas bi cildim olduğundan ötürü burun kenarlarımda ve yanaklarımda hafif kızarıklık yanma ve kaşıntı hissettim. Alerji mi oldu acaba, kullanmayı bırakmalı mıyım? Yorumlarda yeni bir ürüne geçince sivilce vb görüşebilir demişsiniz. Garnier skin naturals besleyici kullanıyordum normalde.. Ne yapsam bilemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ürünün bir etkisi de o maalesef. Bir çok kişide de kaşıntı ve yanma yapmış. Eğer devam ederse ürünü kullanmayı bırakın.

      Sil
  62. Slm 10 oldu ilk defa krem aldim loreal gece gunduz ve goz cevresi icin cok memnunum lekelerim gozle gorulur sekilde azaldi kaz ayaklarimda artik sadece loreal kullanacam

    YanıtlaSil
  63. bende bu kremi1 haftadır kullanıyorum ama kremi sürdükten sonra yüzümde yanmalar oluyor acaba normal mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir ürüne geçtiğiniz için olabilir, kullanan bir çok kişi de söylemiş yüzde yanma olduğunu. Etki ettiği içindir. Rahatsızlık boyutuna gelirse lütfen kullanmayı bırakın.

      Sil
  64. merhaba kremi kullanali 1 hafta kadar oldu yüzümü temizledikten sonra sürüyorum ilk sürdüğümde cildim de yanma oldu ...bende ilk gün yanma normal olabilir die dikkate almadım ama ertesi günde sürdüğümde hala yanma oluyor ve çene kısmı komple soyuldu pul pul oldu sizce kremi bırakmalı miyim bana yardımcı olun lütfen?😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç kişide daha pul pul dökülmüş sanırım. O kremin yapısından dolayı. Kremi bol alıp üst üste sürünce oluyor. Bende de olmuştu. Yanma hissi rahatsızlık veriyorsa siz bilirsiniz, bırakın o zaman. Bunu ben bilemem.

      Sil
  65. bende aldım bugun 4 gunum bb ıle bırkıkte aldım ama suan hıc bır etkısı olmadı bana aksıne yuzumde kızarıklıklar belırgınlestı sebebı ne olabılır acaba ?

    YanıtlaSil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *