Spor Çantamda Ne Var?


Merhaba!
Bu aralar çok çalışkanım, seri yazı üretimine geçtim.
Bunlardan biri de "Spor çantamda ne var?" yazısı.


Mart ayından beri spor yapmaya ve kilo vermeye başladım, bu yazımdan biliyorsunuz. Ağustos ayına kadar toplam 14 kilo verdim. Sonrasında çok spor yapmamamıştım. Ama yediklerime içtiklerime dikkat etmeye devam ettim. Bunun karşılığını da aldım. Şu zamana kadar hiç geri kilo almamış ve korumuştum.
Ama artık kilo vermeye devam etme zamanıydı!

Bende 4 Aralık'ta iki canım sınıf arkadaşımla birlikte, Balıkesir'de yeni açılan ve belediyeye ait "Alparslan Türkeş Spor Kompleksi" bünyesinde olan fitness salonuna yazıldık.

Çünkü kararlı bir şekilde hayatımı düzene sokmaya çalışıyorum, bunun başında da fiziksel ve ruhsal sağlık geliyor. Spor yaptıkça kendimi çok mutlu hissediyorum, kafam boşalıyor ve huzuruma huzur katıyorum.

Herkese tavsiyem, spor! :)


Peki spor salonuna giderken yanıma aldığım eşyalarım neler?


Öncelikle hemen idarelik bir spor çantası almakla işe başladım. Ucuz şeyler satan "bir milyoncu" alışveriş merkezlerinden birine girdim ve bu spor çantasını aldım.



Spor salonuna giderken kısa ve öz eşyaları almanız gerekiyor ki, hem oradaki dolaba sığsın hem de sırtımıza ağırlık olmasın.

1. Telefon veya Mp3 Çalar; Spor yaparken en önemli şey; müzik dinlemek. Sizi motive eden şarkılar dinlemeniz, spor yaparken hem sıkılmamak hem de ritmi yakalamak için en güzel yollardan biri. Ben spor yaparken telefonumdan müzik dinliyorum.

2. Kulaklık; olmazsa olmazlardan.

3. Spor Ayakkabı; Bir zamanlar spor yaparım diye almıştım, kullanmak bir yıl sonrasına kısmet oldu. Bu ayakkabıları çok seviyorum, çok rahat. Yanlarındaki filelerden hava aldığı için terleme yapmıyor.

4. Eşorfman; Spor yaparken tayt giymeyi tercih ediyorum. Hareketlerinizi kısıtlamıyor, koşarken ya da yürürken eşofmanda olduğu gibi bir toplanma yaşanmıyor. Salona giderken taytın üzerine eşofman giyiyorum. Böylece bu soğuk kış günlerinde üşümemiş oluyorum.

5. Sweetshirt; Taytımı giydikten sonra üzerine kalçalarıma gelecek uzunlukta bir atlet, onun üzerine sweetshirt giyiyorum. Siz bol tişört de tercih edebilirsiniz. Üstüm biraz kalın olunca daha kolay terleyebiliyorum, terleyince de içimdeki atlet terimi çekiyor, böylece üşümemi engelliyor.

6. Havlu; en önemli eşyalardan birisi. Koşmaya başladıktan sonra terlemeye başlıyorsunuz, hemen yanınızdaki havlunuz ile terinizi silebilirsiniz. Bunun yanında, bazı hareketleri yaparken herkesin oturabileceği yerlere oturmadan önce sermek içinde kullanabilirsiniz.

7. Duş Jeli; eğer gideceğiniz salonda duş alma imkanınız varsa, yanınızda duş jeli götürmenizde yarar var. 

8. Deodorant; Spora başlamadan önce ve spordan sonra mutlaka kullanıyorum. Yalıspor, bu duş jelini ve deodorantını bana bayramda hediye olarak göndermişlerdi. Özellikle deodorantın kokusunu çok seviyorum, çok güzel kokuyor. Buradan tekrar teşekkür ederim.

9. Nemlendirici; Özellikle kış ayında olduğumuz için sporum bittikten sonra dışarıda soğuğa maruz kalacağımdan dolayı, yüzümü sildikten sonra, yüzüme nemlendirici krem, dudaklarıma da Watsons Magic Lip Balm'ını sürüyorum ki, soğuktan çatlamasınlar.

10. Abone Kartı; ve son olarak da giriş çıkışlar için abone kartımı yanıma almayı unutmuyorum.

Bunun haricinde yanınıza yedek kıyafet almayı unutmayın.



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,