Addax.com.tr Alışverişi | 2014

01:56


Merhaba!
Addax.com.tr'den yaptığım alışverişim ile ilgili ayrıntılara hemen geçiyorum.

Bakalım neler almışım?


Alışverişimin ilk amacı, Betül'ün nişan yemeğine elbise almak için bir göz atmaktı. Addax'ın fiyatları o kadar uygun ki, tabi ben dayanamayıp uzun süredir aradığım asker parkasını ve (hiç yokmuş gibi) deri görünümlü taytı da yanına ekledim.



Yemek için sade ama şık bir elbise bakıyordum, aradığımı da buldum. Kumaşı ince değil, böyle kalıp gibi duranlardan. Adı vardır belki ama bilmiyorum. Minik alışverişim yazısındaki kolye ile kombinleyeceğim. Bir de siyah rugan stilettolarımı giyeceğim. Siyah stilettolarımı instagram hesabımdan sizinle paylaşmıştım.
Fiyatı: 40 tl.



42 beden olmasına rağmen (görünce kendini kaybetti çünkü) aldığım asker parkası,
dolabımın artık en favori parçası oldu.
Fiyatı: Üstündeki etiket fiyatı 53 tl, ben 30 tl'ye aldım.



Yumuşacık dokusu ile hiç rahatsızlık vermiyor. Çok sevdim.
Fiyatı: 17 tl.



Aldıklarımın yanına Addax ailesi, bu cüzdanları da eklemiş. Çok teşekkür ederim. Hemen anneciğime hediye ettim ^_^

**
Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

24 yapılan yorum

  1. Parkalı gömleğe bayıldım , güle güle kullan canım hepsinide.burada addax var aynı yerde 2 tane var hemde ,gidip bir bakayım ben en iyisi şu addax kardeşe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim, ne kadar şanslısın, burada yok, anca internetten :/

      Sil
    2. :)) bu arada o gömlekmi yoksa sert kumaşlı ceket tarzı birşeymi ?

      Sil
    3. Ceket tarzı canımcık, gömlek gibi ince değil yani :)

      Sil
    4. o desene ozaman daha güzel , inş vardırda bakarım dadlım sağol civap içün ♥

      Sil
    5. aynen gayet iyi :) rica ederim ne demek her zaman cevap veririm :)

      Sil
    6. Bugün baktım bu arada canım ay hepsinin kalıbı büyük ve geniş :) 36 sı kalmamıştı :/ 38 de büyük gelir diye almadım ,belki gelme ihtimali varmış belki ozaman alırım.sen bir resim koydunmu yada koysana ya giyip :-)

      Sil
    7. Daha giyinip koymadım canımcık, giydiğimde çekilirim :)

      Sil
    8. Ayii temem ınstagramım yok ama kılıtlı degılse bakabılırım dadlm :)

      Sil
    9. Hayır kitli değil canımcık :)

      Sil
  2. Asker parkası çok hoş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Selenay'cım :)

      Sil
  3. elbisene bayıldım;sade ve cici :) güzel günlerde giymeniz dileğimle
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim, kocaman sevgiler :)

      Sil
  4. Hepsi hayırlı olsun canım. Site alışverişinden memnun kaldın mı peki? Kaç günde geldi kargon? Mersin'de Addax yok da, uygun bir alışveriş için seçeneğim olabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim, nerelerdesin özlemişim valla ihih memnun kaldım canımcık. pazartesi aldım, çarşamba geldi. çok uygun fiyatlı, arada bir göz atılmalı :)

      Sil
  5. Elbisene bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Asker parkan çok güzel! Yurtdışında çok büyük bir trend, Türkiye'de fazla giyen görmedim ben yaşadığım şehirde :/ Güle güle giyin hepsini :) yeni açtığım bloguma göz gezdirirsen sevinirim, açmak için cesaret bulmama neden olan bloggerlardan birisi sensin çünkü ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ne kadar güzel bir şeye neden olmuşum, çok mutlu oldum, mutlaka bakacağım ihihih

      Sil
  7. kamuflaj modasına uyup ben de bır tane gomlek edınmıstım gecen senelerde ama urfaya getırmedım.somestr donusunde mutlaka yanımda gelecek kombinlerini bekliyoruuzz.elbiseye ayrıca bayıldım uzerınde de gordum cok yakısmıs <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm ihih çok teşekkür ederiiim :* Çekilemiyorum -.- Bol bol çekmeye çalışacağım elimden geldiğince, öpücükler :*

      Sil
  8. bu addaxla ilgili kafamda tek bir soru var ''addax'in ürünleri çok dandik olmuyor muydu ya?'' böyle söylüyorum çünkü iki yıl önce iki tane hırka sipariş etmiştim hem kumaşların yeri felaket kötüydü hemde hiç fotoğrafta ki gibi değildi senin addax alışveriş notlarını okuyunca siteye bir göz gezdireyim dedim ve farkettim ki pull & bear'de ki pek çok ürünün benzerleri yarı fiyatına orada da yer alıyor beğendiğim 5-6 parça bir şey var ama ya umduğum gibi çıkmazsa diye tereddüt ediyorum kumaşların kalitesi konusunda sen ne düşünüyosun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldıklarımın kalitesinden çok memnunum. Zaten piyasadaki trend parçaların çok benzeri mutlaka bulunuyor bu sitede. Fiyatları da çok uygun. İki yıl önceki hizmet kalitesi ile şimdiki tamamen farklıdır tahmin edersin ki. Bence aklında bir soru işareti kalmasın :)

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *