Rimmel Kate Moss Ruj - 107 Numara

19:56



Merhaba!


Adından da anlaşıldığı için Kate Moss'un Rimmel için tasarladığı bir ruj karşımızda! Dış kabının mat olması ve siyah-kırmızı uyumu çok güzel. Kate'in imzası ile de tasarım tamamlanmış oluyor.


Uzun süredir almak istediğim bir rujdu. Kışın herkesin favorisi olan bu rujun numarası; #107.


107 numara, bordo rengini veren en güzel rujlardan biri. Daha önce koyu renk kullanmadıysanız (benim gibi), kolaylıkla alışabileceğiniz bir renk.


Tabii ki de en güzel özelliği, mat olması. Rujlarda mat özelliğini her zaman arayan biriyim. Hele ki böyle güzel bir renkte, mat bir rujumun olması, benim için çok mutlu edici! ^_^

107 numara, daha önce aldığım bu Kate Moss rujların yanındaki yerini aldı.


Sizin favori Kate Moss rujunuz hangisi?


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

20 yapılan yorum

  1. Merhabalar,

    Sizi takibe aldım anlatım şekliniz çok güzel. Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ebru hanım :) En kısa zamanda blogunuza uğrayacağım.

      Sil
  2. Aaaa ben mat ruj arıyorum deli gibi! Bunun rengine bayıldım ama diğer yazınızdaki 104 no’lu renge de bayıldım. Watsons ziyareti yapmam şart oldu. Mutlu oldum akşam akşam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat ruj arıyorsanız mutlaka Kate Moss rujlarını denemelisiniz o zaman. Kesinlikle öneririm :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hemen bir tane edinmelisin o zamaaan! :)

      Sil
  4. Watsons sağolsun şehrin merkezine değilde abuk sabuk yerlere mağaza açtığı için sık sık gidip alışveriş yapamıyorum her gittiğimde de bu ruj kalmamış oluyor >.< Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dert bende de var, Balıkesir merkezde yok, ilçesinde var, o da 1,5 saat ötede. -.-
      Teşekkür ederim Ceyda'cım, umarım bulabilirsin bir dahakine :)

      Sil
  5. Dudakların çok güzel o yüzden çok yakışmış ve gözlerinle dudakların oranlı. Benim dudaklarım büyük ama gözlerim küçük. Koyu renk ruj sürülüğünde gözleri mümkün olduğunca boş bırakmak gerektiği için bana hiç yakışmıyor. Hem göz hem dudak makyajı yapınca da çok ağır bir makyaj oluyor. Ama senin yüz oranların bu makyajı kaldırıyor ve dudakların çok biçimli, çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim ^_^
      Sizin yüz şekliniz için de mutlaka makyaj teknikleri vardır, bir araştırın derim. :)

      Sil
  6. Rengi çok güzel, hala bu rujlardan neden denemiyorum bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kaçardım hep bu renklerden, ama şimdi çok seviyorum, denemelisin :)

      Sil
  7. Ben yazılarınızı bayağıdır okuyordum ve gerçekten favori bloggerlarımdan birisiniz:)
    Blogunuzu takip ediyorum ve şimdi bir de ben blog açtım bana da bekleriiim:)

    http://allwhitestuff.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz :)

      Sil
  8. Bir mat ruj hastasi olarak benim de en sevdigim marka Rimmel'in Kate Moss rujlari. Vazgecemediklerim de 104 ve 107 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat ruj denince, tek kullandığım Kate Moss rujlar :)

      Sil
  9. üst dudak konturunuzu dışardan mı çektiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam dudak çizgisi üzerinden rujun sivri ucuyla çektim.

      Sil
  10. Dudak şeklin o kadar muntazam o kadar güzel görünüyor ki bayıldım diyebilirim her ruj yakışır ki sana :) bu arada istediği ürünü çeşitli nedenlerle alamama sorunsalı için konsept bi blog oluşturmuştum ziyaret etmek isterseniz neden açıldık kısmından konsepte göz atabilirsiniz ; http://laylalayshop.blogspot.com.tr/ Çok fazla duyuramadım henüz o yüzden talep yok ama bu şekilde isteyeni istediğine kavuşturmak güzel olabilir diye düşündüm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda blogunuza göz atacağım.

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *