Kadınlar Günü Gratis İndirimi | 8 Mart 2014

15:46


Merhaba!
Yeni bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım.

Bu sefer indirim alışverişine elimde listem, bilinçli bir şekilde gittim. Biten ve bitmeye yakın ürünlerim için alışverişimi yapmış oldum.


Yüz temizleme jelim bitmek üzere, L'oreal Skin Perfection nemlendirici kremim bitti. Onun için bir yenisi lazımdı. Her zaman kullandığım ürünlerden almadım. Değiştirmek istedim. Memnun kaldığım bir ürün olursa mutlaka yazarım.

Ürünlerin ayrıntılı çekimini yapmıştım fakat hem gözünüze kalabalık gelmesin, hem de memnun kalır, ayrı bir yazıda daha ayrıntılı yazarım diye o resimleri eklemedim.

Bakalım 8 Mart Kadınlar Günü Gratis İndirimi'nden neler almışım?




1. Elegance Pamuk Kabı: Bununla pamuklarınızı muhafaza edebiliyor, daha hoş ve şık bir görünüm sağlayabiliyorsunuz. Artık pamuklarım makyaj masamda, hemen elimin altında. Fiyatı: 3,75 tl.

2. Benri 80'li Disk Pamuk: Herkesi göz bebeği Benri pamuklardan stok yapmaya devam ediyorum. Yukarıda bahsettiğim pamuk kabı ile aşk yaşıyorlar şu an ^_^ Fiyatı: 2,25 tl.

3. L'oreal 3 Etkili Günlük Bakım Kremi: Daha önce L'oreal Skin Perfection Nemlendirici Krem'i kullanmıştım. Ayrıntılı bir yazı ile sizlere favori ürünüm olarak anlatmıştım. O bitti ve başka ürün kullanmak istedim. Dolaşırken de bunu gördüm. L'oreal'den memnun kaldığım için bundan devam etmek istedim. Memnun kalırsam mutlaka yazacağım. Fiyatı: 16,75 tl.

4. Neutrogena Visibly Clear Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli: Şu an kullandığım L'oreal Pure Zone'dan bir iki kullanımlık kaldı. Bu ürünü ise iki üç kere kullandım. Cildinizi yumuşacık yapıyor ve çok güzel temizliyor, ilk izlenimim gayet olumlu, sevdim. Fiyatı: 6,90 tl.

5. Garnier Arındırıcı Tonik: Yeşil çay ve Moringa özleri içeren bu toniği sevdim. "Cildi matlaştırır" vaadini yerine getiriyor. Paraben içermemesi de ayrı bir güzel yanı. Fiyatı: 12,90 tl.

6. Neutrogena Visibly Clear Sivilce Jeli: Sivilce problemimi belirtmiştim bir önceki yazımda. Temizleme jeli ararken bu da elime geldi, denemek istedim. Jeli sürdükten 4 saat sonra sivilce ve kızarıkları azalttığını vaat ediyor. İki kere kullandım. Azaltmadı -.- Yani mükemmel bir değişim olmadı. Düzenli kullandıktan sonra tekrar yorumumu yapacağım. Fiyatı: 6,90 tl.

7. The Balm Hot Mama Allık: ihihihi ihihih ihihih ya çok tatlı değil mi? Şeftali tonu ve ten rengi arasında kalmış çok güzel bir allık. Bilmeyen yok, o yüzden susuyorum. Fiyatı: 15,25 tl.




Bunların haricinde teyzem bu iki ürünü bana yollamış. Bu tür şeylere meraklı olduğumu biliyor. Biri Body Series Allano El ve Vücut Losyonuyazılanlara göre bir Amway ürünü. Diğeri ise Avon Clearskin Blemish Clearing Üçü Bir Arada Temizleyici, Arındırıcı ve Maske, akneye meyilli ciltler için uygunmuş sanırım, şansıma.. Daha kullanma fırsatım olmadı, umarım güzel ürünlerdir. Sizin fikriniz var mı bu ürünlerle ilgili? 



Kadınlar Günü indiriminden siz neler aldınız? ^_^



Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

22 yapılan yorum

  1. Güle güle kullan canım ciiclerini =)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan, Avon'un o ürününü kullanıyorum şuan ve güzel bir ürün ama şahane de bulmadım açıkçası. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiimm, kötü olmasından iyidir. Sevindim ^_^

      Sil
  3. Hot Mama'yı çok seviyorum. :)
    Güle güle kullan hepsinii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde iyi anlaşacağız gibi sanki :) Teşekkürler.

      Sil
  4. merhaba :) hot mama yı bende çok merak ediyorum ama indirimi kaçırdım :(
    neutrogena nın siyah nokta serisinden toniğini almıştım baya temizliyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık Anneler Günü'nü bekleyeceksiniz :( Ama arada indirimler olabilir. Dediğiniz ürünü not aldım, araştırılacak ^_^

      Sil
  5. Bnde alışveriş yaptım ama hiç indirim anlayamadın 65tl lik alışverişe rağmen elmde Bi paket benri pamuk affinamet ve affinotone fondotenle stat mat pudra var noldu anlamadım aldıklarını güle güle kullan canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kıyamam, benim de o civarlar tuttu. Ama seninkiler biraz fazla mı tutmuş sanki? Bende anlamadım. Teşekkür ederim güzel dileğin için.

      Sil
  6. Aldıklarını mutlulukla kullan Mine :) Pamuk kabı hem şık hem de uygun fiyatlıymış bir dahaki gittiğimde ben de bakayım. Hot mama favorileri allıklarımdan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiim ihih Bende sonuncusunu kasada gördüm ve aldım, gerçekten çok pratik ve şık oldu.

      Sil
  7. Hot mama :(
    Ben de Skin Perfection kreminden bulamadım. Diğer ürünlerinden almaya da cesaret edemedim. Eğer bu kremi beğenirsen deneyebilirim ben de. :)
    Hepsi de hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bebeğim! ^_^ Bakalım kullandım ilk defa bugün, şimdilik bir sıkıntı yok. Ayrıntıları haber ederim :)

      Sil
  8. Neutrogena'nın pink grapefruiti artık yok mu? ben onu kullanıyordum ama geçen gün girriğimde sadece bu turuncuyu gördüm. Loreal skin perfectionın bb kremini aldım ben de, nemlendiricisini de önerirsen deneyeyim, zira nemlendiricim bitmek üzere ve yeni bir şey bakamk istiyorum :) Yazı çok sade çok tatlı ve çok açıklayıcı olmus. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gizemciiim ^_^ Söylediğin üründen alacaktım bende ama göremedim, yoktu :( Bunu aldım. Skin Perfection nemlendiricisinden memnundum, tavsiye ederim, ayrıntılı bir şekilde yazdım, yukarıda linki var, istersen bir oku ^_^

      Sil
  9. Hot mama gercekten çok tatlı :)) o pamuk kabını hiç görmemiştim tam aradığım şey en kısa zamanda bakıcam ona güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim hot mamayı, tam yazın bronzken kullanılacak bir allıkmış ^_^ Pamuk kabını ben kasada gördüm ilk defa, sonuncusuydu zaten, onu da resmen "kaptım" Çok teşekkür ederim :*

      Sil
  10. Alışverişindeki ürünlerin çoğunu kullanmaktayım ve bir çoğundan memnunum :) Umarım sende memnun kalırsın hayatım, güle güle kullan. L'oreal Parisin nemlendirici kremini bende kullanıyorum senin yorumlarını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Nemlendirici ile ilgili ayrıntılı bir yazı yazdım, yukarıda linki var :)

      Sil
  11. Hızlı etkili sivilce jeli hiçbir işe yaramıyor,aksine daha da kızartıyor benim sivilcelerimi :/ Güle güle kullan aldıklarını! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benimde elim hiç gitmedi sonradan :/ Çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun ^_^

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *