Roaccutane Günlüğü | 1. Hafta

11:26


Merhaba!

Geçen hafta Roaccutane macerasına atıldığımı burada yazmıştım.
Her Cumartesi günü ise, haftalık izlenimlerimi buraya yazacağımı söylemiştim.

Bugün tam bir hafta oldu.

Son bir kaç güne kadar pek bir değişiklik yoktu. Ama artık var; kuruyorum! :)
Sivilcelerimin şişkinlikleri gitti, hatta kurutmaya ve küçülmeye başladılar. Kızarıklıklar ilk günkü halinden daha az. Yüzümün durumu şu an daha iyi. Burnumun üstü ve çevresi pul pul dökülmeye başladı. Dudaklarımın durumu daha iyi, arada kuruyorlar, hemen Blistex sürüyorum. Blistex'in etkisi çok uzun sürdüğü için bir sıkıntı olmuyor şimdilik. Vücudumdaki bir kaç sivilce de sönmüş hatta üstü dökülüyor. Yüzümde hafif bir kızarıklık var, ama göze batan cinsten değil.

Şimdilik aktaracaklarım bu kadar ^_^
Haftaya görüşmek üzere.


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

14 yapılan yorum

  1. Bir arkadaşım kullanmıştı sonunda cildi bebek gibi oldu ve kesinlikle yeniden çıkanlar olmadı. Belirli bir dönem dudakları fazlaca çatlatabiliyor ama o sonuç için değer Minecim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de iyice kendini hissettirmeye başladı, ama çok fazla sıkıntım yok şu an. İdare ediyorum. İnşallah güzel olacak ^_^

      Sil
  2. Bende aknetnernt kullanıyorum, cildimde sivilceler yüzünden oluşan çukurluklar çok derin olmasa da beni rahatsız ediyo varlıklarını biliyorum ya :( sende de var mı? yada doktorun cildinde ne gibi değişiklikler olacağını söyledi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yok çok şükür. Dudaklarımın kuruyacağını söyledi sadece. Bol bol su iç dedi.

      Sil
  3. Merhabalar Mine müsadenle sana bir şey sormak istiyorum .Sivilcelerin nasıldı?Bu tedaviye doktor tavsiyesi ile mi başladın ?Benimde alnımda sivilce problemim var; ama ne yaptıysam hangi ürünü kullandıysam ,doktor kontrolü altında, kesin bir etki gözlemleyemedim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mervecim, sivilcelerim içten gelen şekildeydi. Kist şeklinde. Hani böyle pıt diye sıkılanlardan değil. Artık acıyordu. Doktora başka ilaç verir diye gitmiştim, daha önce kullandığım ilaçları söylediğimde son çare olarak Roaccutane'a başlayacağız dedi. Öyle başladım. Aklımda bile yoktu.

      Sil
    2. Anladım benim sivilcelerimde aynı şekilde minik minik ama sıkılan tarzda değil .Bende bir çok ürün kullandım,tekrar doktora gitme vakti o zaman .Belki bana da bu ilacı verir :)
      Umarım en kısa zamanda sivilcelerden kurtulur,bebek gibi bir yüze sahip olursun .

      Sil
    3. Teşekkür ederim, inşallah seninkilerde geçer. ^_^

      Sil
  4. Benim doktorum bana her kontrolde "Her şey çok güzel olacak" diye tekrarlıyordu ve sonuç gerçekten çok güzel oluyor :) iki yıl geçti cildimden çok memnunum sivilce falan eser yok. Yalnız yazın Büyük şapkalar 50+ güneş koruması kullanmaya dikkat etmelisin. Herkesten aynı şeyleri duyuyor olabilirsin ama sıkıcı gelmesin :) Yoksa iz kalır hep cildinde. Yakında dudakların kupkuru olacak. Hatta gülerken bile rahatsız olacaksın her 5 dakikada bir nemlendirme ihtiyacı duyabilirsin. O konuda da tek nemlendirici yerine çeşit çeşit her seferinde farklı kullanmayı deneyebilirsin. Bende çok işe yaradı :) Şampuanını da değiştirebilirsin eğer kurursa o kadar saç derin için Topicrem markasının şampuanlarını önerebilirim. Tabii ki doktorun mutlaka sana öneride bulunacaktır ancak bazen doktorun söylediği başkasına iyi gelen ürün sana uymayabilir. O yüzden alternatifleri deneyip bulabilirsin :) Bu konuda bana soracağın bir şey olursa hatırladığım kadarıyla paylaşırım. Bir de en önemli şey yeme içmemize dikkat etmek özellikle A vitamini içeren yiyecekleri fazla tüketmemek gerekiyor. Aylık tahlillerin de aynı şekilde aksatmamalısın :) Uzun oldu umarım sıkılmadan okumussundur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayııır aksine okurken bir çok soruma cevap buldum! Çok teşekkür ederim önemseyip bu kadar uzunca bir yorum yaptığınız için ^_^ Dudaklarıma süreli nemlendirici sürüyorum. Şimdilik baş edebiliyorum. Saç derim dediğiniz gibi kurudu, kepek yapacak gibi. Dediğiniz ürüne mutlaka bakacağım. Yazın artık güneşten kaçacağım yapacak bir şey yok :/ Beslenmeme zaten dikkat ediyorum, sıkıntı olmaz. :)

      Tekrar çok teşekkür ederim, herhangi bir sorum olduğunda size ulaşırım :)

      Sil
  5. merhaba:) ben de uzun zamandır blogunu takip ediyordum ancak hiç yorum yazmamıştım daha önce:) Ama şimdi kullandığın ilaçları görünce yazmaya karar verdim.O ilaçları ben de kullanmıştım 2 sene önce ama malesef çok şanssız bi insan olduğum için tekrarladı ben de.O yüzden şu anda aknetrent kullanıyorum ama bütün evreleri ezberledim bile denebilir:) Eğer merak ettiğin öğrenmek istediğin konular olursa seve seve cevaplarımm.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Nur'cum ^_^ Umarım ben şanslı kesimden olurum. Elbette bir sorum olursa sana da ulaşırım, çok teşekkürler. Sende sonuç alırsın inşallah.

      Sil
    2. İnşallah canımm(: benim çevremdeki çoğu kişide tekrarlamadı umarım senin de tekrarlamaz iyi dileklerim seninlee :)

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *