Roaccutane Günlüğü | 2. Hafta



Merhaba!
İnternetim sürekli kesiliyor. Sonunda oldu ve hemen yazıyı ekledim.

Roaccutane Günlüğü’mün 14. Günü'ndeyim. Gelişmeleri aktarıyorum.

Dudak kuruluğum aynen devam ediyor. Sürekli nemlendiriyorum. Ağır çatlamalar, acı çekecek kadar kuruluğum yok. Saç derim etkilenmeye başladı. Minik minik kepekcikler oluşuyor. Kulağımın içi pul pul dökülüyor arada. Ellerim geçen haftaya göre daha kurumaya başladı. Hatta bölge bölge derim döküldü. Egzama gibi ama değil. İleride egzamaya çevirir tahminimce. Nemlendirince hiçbir şey fark etmiyor. Ellerimin ve kollarımın üstünde minik minik alerji gibi kabarıklıklar çıktı. Bol bol su içmeye çalışıyorum.

Sivilcelerim geçen hafta sönüktü, kızarıklıklarım azalmıştı. Şimdi ise geçen haftaya göre daha çok ve kabarıklar. Sanırım kusma dönemine girdim. Belki sınav haftam olduğu için sinir streste etkilemiş olabilir, bilemiyorum. Bir iki hafta böyle sürer diye tahmin ediyorum. Zaten 15 Nisan’da ilk kontrolümü olacağım. Bakalım sonuçlar nasıl çıkacak. Yüzüm bildiğiniz gibi elledikçe toz gibi dökülüyor, resmen deri değiştiriyorum. -.-

Hafta hafta yüzümün fotoğrafını çekiyorum ve arşivliyorum, ileride nasıl bir gelişme yaşamışım sizlere göstereceğim.

Nemlendirici için kullandığım ürünleri sormuştu birkaç kişi ask.fm’den. Buradan da söyleyeyim. Dudaklarım için Blistex lip balm ve Hametan krem, ellerim içinse I love… Coconut &cream el kremini kullanıyorum.


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,