Roaccutane Günlüğü | 2. Hafta

21:45



Merhaba!
İnternetim sürekli kesiliyor. Sonunda oldu ve hemen yazıyı ekledim.

Roaccutane Günlüğü’mün 14. Günü'ndeyim. Gelişmeleri aktarıyorum.

Dudak kuruluğum aynen devam ediyor. Sürekli nemlendiriyorum. Ağır çatlamalar, acı çekecek kadar kuruluğum yok. Saç derim etkilenmeye başladı. Minik minik kepekcikler oluşuyor. Kulağımın içi pul pul dökülüyor arada. Ellerim geçen haftaya göre daha kurumaya başladı. Hatta bölge bölge derim döküldü. Egzama gibi ama değil. İleride egzamaya çevirir tahminimce. Nemlendirince hiçbir şey fark etmiyor. Ellerimin ve kollarımın üstünde minik minik alerji gibi kabarıklıklar çıktı. Bol bol su içmeye çalışıyorum.

Sivilcelerim geçen hafta sönüktü, kızarıklıklarım azalmıştı. Şimdi ise geçen haftaya göre daha çok ve kabarıklar. Sanırım kusma dönemine girdim. Belki sınav haftam olduğu için sinir streste etkilemiş olabilir, bilemiyorum. Bir iki hafta böyle sürer diye tahmin ediyorum. Zaten 15 Nisan’da ilk kontrolümü olacağım. Bakalım sonuçlar nasıl çıkacak. Yüzüm bildiğiniz gibi elledikçe toz gibi dökülüyor, resmen deri değiştiriyorum. -.-

Hafta hafta yüzümün fotoğrafını çekiyorum ve arşivliyorum, ileride nasıl bir gelişme yaşamışım sizlere göstereceğim.

Nemlendirici için kullandığım ürünleri sormuştu birkaç kişi ask.fm’den. Buradan da söyleyeyim. Dudaklarım için Blistex lip balm ve Hametan krem, ellerim içinse I love… Coconut &cream el kremini kullanıyorum.


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

10 yapılan yorum

  1. merhaba :) tatlım aman kontrollerini ihmal etme hatta doktorun istemese bile sen her ay tahlil yaptır derim çünkü bazen onların da gözünden kaçan şeyler olabiliyor. Bu arada kusma dönemine girmen çok iyi olmuş çünkü artık bu dönemden sonra tekrar sivilcen çıkmaz.Her hafta fotoğrafını çekmen çok iyi olmuş bak çünkü tedavi bittikten sonra insan kendisinde daha önce sivilce olduğunu unutup dikkatsiz davranıyo :) Bu arada bence bu dönemde çok fazla makyaj yapmamaya çalış derim ben çünkü her ne kadar içten bi tedavi olsa da dıştan da korumak gerekiyor. Şimdiden sağlam bi güneş kremi edin bu arada canım bir de bence tedavi bittikten sonra makyaj olarak daha sağlıklı malzemeler kullanmaya dikkat et canım çünkü tekrarlama ihtimalini de böylelikle ortadan kaldırmı olursun.Ne çok yazmışım bu arada geçmiş olsun şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim, ne güzel yazmışsın. Evet her ay kontrol yaptıracağım, kaçırmam kesinlikle. Bir de dediğin gibi bitkisel özlü yves rocher gibi markaları tercih etsem iyi olacak. İnşallah bu kusma dönemidir de, bi daha çıkmaz. Çok teşekkür ederim tekrar uzun yorumun ve desteğin için :*

      Sil
  2. Allah sabır versin ben kullanmadım ama bir ilacın bu kadar çabuk etki etmesi müthiş güçlü bir ilaç aslında benimde ihtiyacım var ama asla kullanamam evliyim ve şu sıralar kızımıza kardeş düşünüyoruz benim merak ettiğim deri değiştiriyorum diyorsun ya sivilce lekelerinede etkilimidir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikle bebiş düşünüyorsanız kullanman çok sakıncalı olur. Sivilce lekeleri de geçiyor evet. Yüzünüz bebek gibi oluyor(muş)

      Sil
  3. Selam bende aknetrent adlı bir ilaç kullanıyorum şuan 4. Ayımdayım ve dediğin şeyleri yaşadım ve halen yaşıyorum dudaklarım için hametan kullanıyorum senin dediğin blistex lip balm güzel mi çünkü şu sıralar biraz daha fazla ihtiyaç kullanmam lazım öneriyosan nerden alabilirim ? Ellerinin üstündeki o küçük kırmızı kabartıların geçmesi için kesinlikle ürederm (10 ml olanından) kullanmalısın başka hiç bişey kullanma inan eskiden yüzüm bu kadar pürüzsüz değildi senin blogunu da çok beğeniyorum takip ediyorum böyle devam et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim ^_^ Blistex çok güzel tavsiye ederim. Hem de minicik olduğu için, çantanıza atıp çıkabilirsiniz. Ürederm'e bi bakacağım çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Bence kuruyan bölgelerin ve özellikle ellerin için I love... kremlerini değilde bepanthol gibi daha nemlendirici ürünleri kullanmalısın biliyorum I love... kremlerinin kokusu çok güzel ama bu süreçte sağlığın daha önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da vardı bitti, idarelik şimdi I love'u kullanıyorum. O hemen alınacak :) Teşekkürler :*

      Sil
  5. Merhabalar bende tedavimin birinci haftasını doldurdum . Tedavi sürecini fotoğraflayacağını söylemişsin bende hafta hafta fotoğraflamaya karar verdim ve seninkini de bir o kadar merak ettim ama bloğunda rastlayamadım nereden bulabileceğimi söylerseniz sevinirim özellikle korkum kusma dönemleri ve bu dönemdeki durumunuzu merak ettim . simdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafladım fakat paylaşmamaya karar verdim. Geçici bir süreç olduğu için moral bozmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Kişiden kişiye de çok değişen bir süreç olduğundan başkalarına bakıp kendinizi korkutmaya hiç gerek yok. Kendi içinizde halletmeye çalışın <3 Şimdiden geçmiş olsun.

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *