"Anitta's Boutique" Alışverişi

16:53


Merhaba!
Sizlere minik ve çoook uygun fiyatlı bir alışverişimden bahsetmek istiyorum.


Anitta's Boutique'i nasıl keşfettim hiç hatırlamıyorum ama geçenlerde Facebook'ta gezinirken, butiğin 5 tl'lik bir albüm açtığını gördüm. "Bir gireyim bakalım neler var" derken bir kaç ürün almış oldum. İkinci el bir butik'ten ilk defa alışveriş yapacağım için biraz korkum vardı. Temiz midir, koku sinmiş midir diye, hepsi mis gibi kokuyor ^_^

Aldıklarım ise
Bir beyaz gömlek
Bir pembe gömlek
Casio saat (replika)
Aslan uçlu zincir kolye
Colin's krem renk parka



Gömlekleri özellikle bol almaya dikkat ediyorum, yazın şort ile giymek için bire birler! ^_^ Gömleklerin her biri: 5 tl.



Altın rengi kolye hastalığım sayesinde koleksiyona bir yenisini daha ekledim -.-
Fiyatı: 5 tl.



Ve en uyguna gelen, Colin's'ten krem renkli parkam oldu, 5 tl! Tüm kış buna benzer bir parka aradım, bir türlü beğenemedim. Böylece önümüzdeki kışa şimdiden hazırlık yapmış oldum ihih
Düzeltme: Ayrıca içindeki kürk kısmı çıkabiliyor, daha çok sevdim!



Casio saat ise replika bir ürün, fiyatı: 15 tl.


Bu alışverişim toplam 35 tl'ye mal olmuş oldu ^_^
Siz de mutlaka Anitta's Boutique'e göz atmalısınız, mutlaka kendinize uygun bir parça bulabilirsiniz.

Anitta's Boutique'in Facebook sayfası ise burada.


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

18 yapılan yorum

  1. Canım güle güle kullan bayıldım hepsine :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel ve karlı bir alısveriş olmus. Guzel gunlerde giy hepsini :))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, emeğine ve düşüncene sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek, en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle ^_^

      Sil
  4. ayy nasıl şaşırdım fiyatlara, özellikle casio saate bayılıyorum bende :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat bileginize tam oldumu acaba ? Kucultme yapiliyormu merak ettim

      Sil
    2. Hayır büyük geldi ama her hangi bir saatçiye gittiğinizde küçültüyorlar, bende öyle yapacağım ^_^

      Sil
  5. Saat cok ucuzmus ya ben sordum 25 demişti bi yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değişiyor fiyatlar, kalitesine göre mutlaka biraz araştırmak lazım. :)

      Sil
  6. Parkanın fıyatı 5 tl mı kalıtesı nasıl cok sasırdım bırde saate :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kalitesi, original bir ürün onda sıkıntı yok. Saatte replika olduğu için o kadar ucuz ^_^

      Sil
  7. Yani cidden baya karlı bir alışveriş olmuş :D bende takipteyim sayende orayı.Güle güle kullan hepsini.Pembenin rengi çok hoşmuş buarada sana çok yakışıcak kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende alışveriş sonunda şaşırdım. 50-60 tl gözden çıkartmıştım. Bir çok indirim bir araya gelince böyle güzel bir alışveriş oldu. Çok teşekkür ederiiiim ihih

      Sil
  8. kapıda nakit ödeme sistemi var mı? güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yok. Ödemeyi ptt, havale ya da eft ile yapabiliyorsunuz.

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *