Roaccutane Günlüğü | 1. Ay - Kontrol

14:58



Merhaba!
Dün ilacım bitmişti, bugün hemen hastaneye gidip kontrol amaçlı kan vermeye gittim.

Sonuçlarım iyi, sadece kolesterolüm 200 olması gerekirken, 200,28 çıktı. Teğet geçtiğim bu değerler yüzünden doktor ilacın dozunu 40 mg'a çıkartamadı. Bu ay da 30 mg ile devam edeceğim. Tedavi süreci de biraz uzamış olacak -.-

Bu arada bir kaç gündür sabah kalktığımda ağzıma kan tadı geliyor. O yüzden Listerine ağız suyundan tekrar aldım. Bakalım bir de böyle deneyeceğim. Ellerime sürmek için de Excipial Lipo yazdırdım. Bepanthol alacaktım unutmuşum. Onu da bir kaç gün içinde alacağım tekrar.



Okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgilerimle,



Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

12 yapılan yorum

  1. ayy allah yardımcın olsun.ben de kullanmıştım bebek gibi cildim olmuştu sonra.Hele siyah noktaların hepsi kendiliğinden dışarı çıkmıştı ama asla yarım bırakma tedavini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakmayı düşünmüyorum doktor istemedikçe ^_^ İnşallah geçecek :)

      Sil
  2. Bana da doktor aynı tedaviden verdi şimdi ama almaya korkuyorum açıkçası elim gitmiyor. Napsam bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya başla ya da kış dönemine bırak derim.

      Sil
  3. Bana da önermişlerdi ancak benimki yaz dönemlerine doğru çıkan rose deri hastalığı gibi bir durummuş beyaz tenlilerde görünen bir rahatsızlıkmış. Kısırlık yaptığını duyduğum an vazgeçmiştim.
    Geçmiş olsun canım. Öpüyorum çok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısırlık yapmıyor, yoksa onca insan kullanmazdı ya da illa ki olumsuz bir durum olsaydı ortaya çıkardı. Sadece tedavi süresi boyunca hamile kalmanı istemiyorlar. O kadar. Teşekkür ederim, inşallah seninkilerde hemen geçer :)

      Sil
  4. Mine'cimmm yazılarını okuyorum hala ama bir türlü yorum yapma fırsatı bulamadım :) Ama anladığım kadarıyla şu anlık gayet iyi gidiyorsun demek ki doktorun tedavine devam ettiğine göre.Bu arada bana avene in termal suyunu da önermişti doktor onu sana söylemeyi unutmuşum bunu da doktoruna bir sor bence. Lipo alman da daha önce söylediğim gibi çok iyi olmuş.Hem çok azcık kaldı kii göz açıp kapayana kadar geçicekk hemen geçmiş olsun tekradan öptümm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termal suyunu da düşünüyorum, yavaş yavaş onları da alacağım. Çok teşekkür ederim ilgin için ^_^

      Sil
  5. Merhaba ben de roaccutane kullanıyorum da daha 5. günümde olmama rağmen saç diplerim inanılmaz kurudu ve kepek oluşmaya başladı sizde de böyle bir durum var mı ve de bunun için kullandığınız veya bildiğiniz bir ürün var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zamanlar bende de öyle oldu. Sonra geçti. Hiç bir ürün kullanmadım bunun için, 3-4 güne düzeldi. Geçiş dönemi olduğu için çok fazla önemsemeyin ^_^

      Sil
  6. Merhaba, bende bu ilacı 2 sefer kullandım, ilkinde lisedeydim,sonra tekrar etti doktor tekrar yazdı 5 ay kullandım gerçekten kullanırken harika sonuç veriyor.. Şu anda sivilcelerim tekrarladı umarım sizde aynısı olmaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa :( Sonuçta farklı vücutlar farklı tepkimeler olabiliyor. Siz şanssız kısımdaymışsınız :( Güzel dileğiniz için çok teşekkürler, umarım bende işe yarar.

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *