Roaccutane Günlüğü | 3. Hafta

20:35



Merhaba!
Roaccutane tedavimin 3. haftasını bugün bitirdim. Bu haftaki gözlemlerimi hemen yazıyorum.

Sivilcelerim hala kusma döneminde. Bir sivilce çıkıyor, iki güne sönüyor, ucu düşüyor. Bir sivilcenin ömrü iki gün yani ihih Sürekli bu döngü içinde. Yüzümün hiç sivilce çıkmayan yerlerinde bile çıkmaya başladı. Neyse, sıkıntı yok, alıştım artık.

Vücudum ağrımaya başladı. Belki özel günümde olduğum içindir, belki de ilaç yüzünden, bilemiyorum. Bir kaç güne daha kesin bir şey söyleyebilirim.

Ellerimin üstünde alerji gibi minik minik kabartılar oluştu demiştim. Bunlar hafif söndü, fakat sanki iz bıraktılar. Sırtımda da tek tük sivilceler çıkıp yine sönüyor.

Dudaklarımın ve ellerimin kuruması; rutin.

Bu haftalık gözlemlerim bu kadar. Ayın 14'ünde tekrar kan testi yaptıracağım.

Bu süreç boyunca bana destek veren herkese tekrar tekrar teşekkürler, iyi ki varsınız :*


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

10 yapılan yorum

  1. aa sivilceler iki gün kalıyorsa çok iyi. vücut tüm sivilceleri kusunca sanki çok uzun süre öyle kalacak gibi düşünüyordum nedense:) inşallah bir önce çözüme kavuşursun, kendine iyi bak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımcık, teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Minecim ben de bahar dönem,nde kullandım aman dieyyim güneş kremini eksik etme bir de bol su seni çok rahatlatır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güneş kremi kullanıyorum, bol bol da su içmeye çalışıyorum :)

      Sil
  3. Minecimm bahsettiklerinin aynıları bana da olmuştu böyle yüzümde hiç çıkmayan yerlerde münasebetsiz sivilcelerin çıkmasıı :)) ama neyse ki sonra hepsi geçiyo sen hiç merak etme ^.^ ellerin için excipial hydroyu bi dene derim bi de lipo olanı var ama su bazlı olan hydroyu daha çok tavsiye ederim bana çok iyi gelmişti 200 ml ambalajıyla uzun süre rahat rahat kullanırsın bol bol su içmeye çalış normalde de içmemiz gerekiyor evet ama bu tedavide de daha da fazla. Güneş kremi olarak doktorum bana solanteyi önermişti sen de bi araştır istersen. Vücut ağrıların da ilaçtan oluyordur muhtemelen doktorunla konuş ek bi ağrı kesici falan yazabilir çok ağrıdığı günlerde kullanırsın.Benim tedavim bitti bu arada tam 7 ayı tamamlamışım ^.^ bitkisel organik sağlıklı sağlam kozmetik markalar arayışındayım artık darısı senin başına tatlımm geçmiş olsuunn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nur'cum ^_^ Excipial'i eskiden de kullanıyordum çok rahatlatıyor. Bunların hepsini liste olarak yazıp, doktora yazdıracağım ihihi yves rocher veya la roche posay düşünebilirsin marka olarak.

      Sil
  4. Vücut ağrıların ilaç nedeniyle olabilir. Bende de olmuştu. Bol bol dinlenmeye ve bol su içmeye bak sen canım:) Geçmiş olsun tekrar tekrar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de öyle yapmaya çalışıyorum ^_^

      Sil
  5. Güneş kremi olarak ne kullanıyorsun? Bende benzeri ilaç kullanıyorum 4.aya başlayacağım , maşallah ki sadece ilk 2 buçuk hafta kadar 4 - 5 sivilce çıktı ve şuan dediğin gibi dudak kuruluğu , hassasiyet dışında çok fazla sorunum yok :) çok şükür. Dudaklarım için bioderma'nın lip balmını kullanıyorum, ve çok memunum. Kesinlikle harika. Ve su çok önemli her zaman olduğu gibi. Biraz sabırla hepsi bitecek bir gün :)) inanıyorum. Ve herkese en acilinden şifalar diliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Elif ^_^ Güneş kremim: Dead Sea Spa Magik Güneş Kremi. Bende dudaklarım için Blistex kullanıyorum, o da çok güzel. Umarım bitecek bi gün. Sabırla bekliyorum! :)

      Sil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *