Roaccutane Günlüğü | 4. Hafta



Merhaba!

Ask.fm'den bir takipçim sormasa bu yazıyı yazmayı unutmuştum.
Evde büyük bir tadilat var ve her şey her yerde. Sürekli bir iş çıkıyor. Onu hallet bunu yap derken aklımdan tamamen çıkmış. Bu hafta olan gelişmeleri hemen yazayım.

Pazartesi kontrole gitmem lazım çünkü yarın son ilacımı da içeceğim.

Bu hafta sivilcelerimde bir coşma gözlemledim. Çıkmayan yerlerde sivilce çıktı. Yüzümün favori kısmında bir sivilcem var mesela adeta kist. Acıyor. Hadi onu geçtim, köprücük kemiğimin altında sivilcenin ne işi var? Hadi çıktın, söndün, bari iz bırakma. Vücudumla kavga içindeyim ihih Yüzüm minik minik kaşınıyor.

Bir ara başım çok ağrıdı, kafamı duvarlara sürtmek istedim o derece. Umarım ilaçtan değildir. Sinir stres koşturma da tetiklemiş olabilir. 

Ellerimin üstündeki pütürcükler gitti, tabii arkalarında izlerini bırakarak, ama çok dikkatli bakmak lazım görmek için. Bol bol güneş korumalı krem sürüyorum.

Dudaklarımın kuruması devam ediyor. Geçen bıyıklarımı alayım dedim. Demeseydim keşke. Gözümden yaş aktı. Bir dahada alamam bu saatten sonra sanırım. Hafif derim kalkmış. Yara oldu ama geçti hemen. Cildim gerçekten hassaslaştı.

Cildimin nasıl hassaslaştığını şöyle anlatayım: Ben ki yazın bebek yağları ile bronzlaşan ve canı yanmayan insan, iki gün önce araba sürerken koluma sadece 30 saniye güneş geldiğinde, resmen canım yandı. Cildim direk kızardı.

Çok gıcık -.-


İşler biraz kötüleşiyor ama ben çaktırmıyorum. Hala sıkıntı yok benim için. Tek istediğim kan değerlerimin kontrolde normal çıkması. Ki hemen şu işi halledelim ^_^


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,