Roaccutane Günlüğü | 5. Hafta


Merhaba!

Günler, haftalar ne çabuk geçiyor! Roaccutane günlüğü'mde 5. hafta bitti bile. Bu hafta neler oldu, neler deneyimledim hemen yazıyorum.


Aslında en sakin hafta bu hafta diyebilirdim. Dudaklarımdaki kuruluk aynı, rutin. Yüzümde 3-5 tane sivilce çıktı sadece, onlarda bir gün çıkıp iki gün sonra tamamen sönmüş oluyorlar. Yüzümdeki kızarıklıklar azaldı. Cildimdeki yumuşaklığı hissedebiliyorum. Gördüğünüz gibi bu hafta için pek bir şikayetim yok. Acaba kusma dönemini atlattım mı ki? 

Ellerimin üstünde yine kızarıklıklar çıktı ve sönmek üzereler. Sürekli nemlendirici sürüyorum. Hafif kaşıntılarım var sanki, yüzümde ve özellikle el ve kollarımda. Yüzüm deri değiştirir gibi pul pul dökülüyor, bence iyi bir şey.

Bir sonraki cumartesinde görüşmek üzere! ^_^

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,