Roaccutane Günlüğü | 6. Hafta

19:38


Merhaba!
Gerçekten siz olmasanız, ben bu Roaacutane Günlüğü'nü yazmayı hep unutacağım.
Bugün tez yazmaya başladım ve kendimi kaybetmişken, yine sizin hatırlatmanız ile bu yazıyı yazıyorum.

Bakalım bu hafta neler oldu?


Cildimdeki kuruma rutinliğini koruyor. Ellerimin üstünde yine kabarcıklar çıktı, şu an sönmüş durumda. Sivilcelerim yine çıkmaya başladı, geçen haftaya göre daha fazlalar. Fakat şunu fark ettim, geçen hafta yüzüm kıpkırmızıymış. Şimdi normal cilt tonunda. Sanırım ilacın etkisi.

Vücudum da kuru, fakat rahatsızlık vermiyor. Saçımı 3-4 günde bir yıkıyorum. En güzel etkisi bu ^.^

Gözlük kullanmaya başlamıştım 1,5 ay önce, sanki gözlerimi de etkilemiş gibi geliyor, ama emin değilim. Arada göz damlası damlatıyorum gözlerim rahat etsin diye. Çünkü gözlerde kuruluk yaptığını okumuştum. Arada damlatıp dengelemeye çalışıyorum.

Başkalarının deneyimlerine göre bu tedaviyi geçirmeyeceğim, daha önce de dediğim gibi, kendi yaşadıklarımla deneyimlemek istiyorum. Her vücut farklı ve tepkileri de farklı olacaktır. Ben şu anda gayet iyi gidiyorum. Umarım hep böyle sürer.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgilerimle,



Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Bunları da beğenebilirsin;

10 yapılan yorum

  1. Çok güzel gidiyorsun :) Umarım tedavi sonunda istediğin harika cilde kavuşursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Şeyma'cım, bu güzel desteğin için çok teşekkür ederim! ^.^

      Sil
  2. Merhaba tatlim, blogunu daha yeni buldum, bende iso tedavisi gördüm, bende cok etkili oldu ve tüm sivilcelerimden kurtuldum, her iki günde 10 mg aliyordum doktor tavsiyesi üzerine, ozaman fazla yan etkisi olmaz demisti bana. Sanada simdiden gecmis olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^.^ O zaman bloguma hoş geldin ihih Çok teşekkür ederim, inşallah geçecek.

      Sil
  3. Merhaba; bu ilacın çeşitli yan etkilerinden biride tüylenme problemi olabiliyor, bunu ilacı kullanan 2 arkadaşımda da aynı problemi yaşadı, doktorun bu konu hakkında bilgileri iletmiştir umarım. Bende sırf bu sebeple ilaca başlamaya korkuyorum. Seninle cesaretleniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacak bir şey yok, tedaviye başlamış bulunuyorum :)

      Sil
  4. merhaba bende sizden bir hafta sonra bu ilaca başladım. benim sivilcelerimdebu hafta inanılmaz artış oldu bende kapatmakiçin makyaj yapıyorum amaçoğu kişi zararlı olur diyor siz makyaj yapıyorvmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artış olması çok normal. Sürekli çıkartıp kurutacak. Moralinizi düzgün tutun ^.^ Makyaj yapıyorum ve yapabilirsin. Zararı yok. Bilgilendirme kitapçığında makyaj yapabileceğimiz yazıyor. Fondöten kullanmazsın, BB krem kullanırsın, istersen.

      Sil
  5. ah o kırmızılık yokmu 1km öteden herkes roaccutane kullandığını anlıyor malesef ki :(

    YanıtlaSil

Reklam amaçlı blog URLsi bırakılan, küfür, hakaret, rencide edici, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar cevaplanmayıp silinecektir. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında dava açılabilmektedir.

BANA ULAŞIN

Ad

E-posta *

Mesaj *