Roaccutane Günlüğü | 7. Hafta


Merhaba!

Roaccutane Günlüğü'nde 7. haftayı da bitirdim.

Bu hafta en zorlu haftaydı sanırım. Yüzümün en kötü hali bu zamanlardı. On beş yerden çıkan sivilceler... Hatta iki başlı bile gördüm. Elmacık kemiğimin üstünde çıkan kocaman bir sivilce... Onu "3. elmacık kemiği" olarak atadım. Büyüttüm, besledim, evlat edindim resmen. Taa ki tam isim verecektim, şu anda yerinde yeller esiyor.

Bugün uyandığımda bütün sivilcelerim sönmüştü. Sadece kırmızı izler var hafif olarak. Sanırım bir süre yine böyle gel gitleri olacak. Tabii alışkın olduğumdan, benim için yine sorun yok.

Şu an çok güneşli bir hava var. Ve odamın penceresinden koluma güneş vuruyor. Sonuç; canım acıyor. Damarlarım bile gözükmeye başladı, cildim inceliyor. Ben ki güneş ve deniz aşığı bir insan, bu yaz dönemini nasıl geçireceğim bilemiyorum (ağlaya ağlaya güneşlendi)

Eski fotoğraflara bir baktım da, resmen siyah noktalarım varmış. Bunu fark ettim.
Nasıl mı? Çünkü artık yoklar.

Dudaklarım daha çok çatlamaya başladı. Ellerimin üstündeki pıtırcıkların izleri yok oldu. Her gün yatmadan önce ve kalktıktan sonra yüzümü temizleme jeli ile temizleyip, Bepanthol sürüyorum. Bu sivilcelerimi ve izlerimi hafifletiyor ve rahatlatıyor. Yani, bendeki etkisi böyle...

Genel olarak bakarsak, durumlar normal.

Başka konularda yazı yazmayı çok özledim! Tez, okul, tadilat, çalışma derken gerçekten kafamı toparlayamıyorum. Özellikle şu tadilat bir bitsin, işte o zaman fotoğraf bombardımanına hazır olun ^.^


Okuduğunuz için teşekkürler.


Sevgilerimle,



Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,