Anneler Günü Gratis İndirimi | 8 Mart 2014


Merhaba!

Hemen söz verdiğim gibi geciken yazılarla başlıyorum. Bunlardan birisi de Anneler Günü indirimiydi. Ben sadece Gratis'in indiriminden yararlanabiliyorum. Çünkü Balıkesir'de Watsons yok(en azından merkezde) -.-


Instagram'da ayrıntıları paylaşmıştım ama ayrıntılı yazısını da yazmak istedim. Eksiklerime ve ihtiyaçlarıma yönelik bir alışveriş oldu.


1. The Balm Makyaj Bazı: Özellikle baloda makyajımı kendim yaparım diye makyaj bazı almalıyım diye düşünmüştüm. İndirimde de uygun bir fiyata denk geldiği için kaçırmak istemedim. Çok memnun kaldım, iyi ki almışım.

2. Dirty Works Nemlendirici Maske: Bir çok blogger arkadaşımın yazısından etkilenerek aldım. Özellikle Roaccutane tedavisinde cildiniz kupkuru kaldığı için nemlendirmeye ihtiyacınız var. Nemlendirmesini çok sevdim fakat kokusu hiç benlik değil. Gül kokusu, hacı misli gibi kokuyor, ay kesinlikle sevmiyorum. Bir daha alır mıyım bilmiyorum.

3. Neutrogena Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli: Bu ürünü ikinci alışım. Kesinlikle çok seviyorum. Kokusu, cildinize verdiği yumuşaklık çok güzel. Makyajınızı tamamen temizliyor. Şimdilerde özellikle makyaj fırçalarını temizlemede kullanıyorum, şampuana oranla %100 temizliyor. O kirin akışını izleyebiliyorsunuz. Şampuanla yıkarken bunu görmedim.

4. Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu: Bu ürün ile geçtiğimiz yaz Happy Box etkinliği sayesinde tanışmıştım. O zamandan beri hep kullanıyorum. Eyeliner'ınızı yanlış ya da fazla çektiğinizde bununla hemen silip düzeltebiliyorsunuz.

5. Essence Göz Farı: Bu rengi balodaki makyajımda kullanırım diye aldım. Fakat pek memnun kalmadım. Rengini tam veremedi. Belki de Mac Fix Plus tarzı gibi bir şeyler kullanmam gerekiyordu, bilemiyorum. O yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.

6. The Balm Bahama Mama Bronzer: İyi ki beklemişim indirime girmesini ve iyi ki almışım. Çok çok memnunum. Hayatımın bronzer'ıdır artık kendisi ^.^

7. Maybelline Black Drama Rimel: En sevdiğim ve favorim olan rimel. Memnuniyetimi bu yazıda bol bol yazmıştım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. 


Siz Anneler Günü indiriminden neler aldınız? Tavsiye edebileceğiniz ürünler var mı?

Okuduğunuz için teşekkürler ^^

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,