Bitenler & Çöpe Gidenler | 12 Haziran 2014



Merhaba!
Yine koşturmaktan vakit bulamadığım yazılardan birini daha yazmak istedim.
Bakalım koşturma içinde hangi ürünlerim bitmiş, hangi ürünleri çöpe yollamışım ^^



1. Bepanthol & Nadixa: Roaccutane tedavisi gördüğüm için, cildim çok kuru. Özellikle dudaklarımın çok fazla neme ihtiyacı var. Bende bunu Bepanthol ile karşıladım. Şu an Hametan kullanıyorum hatta o da bitti, bir sonraki "Bitenler" yazısına kaldı. Nadixa'yı da sırf bitirmek için gece yatmadan önce yüzüme sürdüm. Bir değişiklik falan görmedim. Ama çok memnun kalan arkadaşlarım da var. Niysi...

2. Bioblas Sarmaşık Özlü Şampuan: Ay annem ay bebeğim, ay en sevdiğim. Saçımı uzatan en değerlim. Bununla ilgili yağlı ballı yazımı buradan okuyabilirsiniz.

3. Johnson's Baby Oil: Yine aldım, yine bitti. Duştan sonra, denizden çıktıktan sonra, bronzlaşmak için her türlü derdime deva bir ürün. Sprey şeklinde olması az bir şekilde kullanmanızı sağlıyor, bu da uzun süre gitmesini sağlıyor. Kokusu ise muhteşem.

4. D&P Deodorant, Loris Parfüm ve Avon Incandessence Parfüm: Project Pan misali, elimde kalan bütün parfümlerin çoğunu bitirdim. Mutluyum.

5. Neutrogena Visibly Clear Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli: En sevdiğim yüz temizleme jeli. Kokusu çok güzel. Yüzünüzü yıkadıktan sonra mutluluk veriyor resmen ve tamamen makyajınızı çıkartıyor. Hatta fırçalarımı yıkarken kullanıyorum. Stokladım bile.

6. L'oreal True Match Fondöten: Ay ben seni nerelerde arayayım :( Bitti ama yenileyemiyorum. Çünkü numarasını kesinlikle bulamıyorum. Kriz geçiricem. Yağlı cilt olduğum zamanlar çok çok çok  memnun kalarak kullandığım bir fondöten. Hatta buradan ayrıntılı yazısını okuyabilirsiniz.

7. Fırçalar: Real Techniques fırçalarımı almışım, sizin yüzünüze bakar mıyım? Bakmam. O yüzden sizi 3 evetim ile çöpe yolluyorum.

8. Maybelline Moisture Extreme Dudak Kalemi: Yine fazlalıklarımı atarken elime geçen bu dudak kalemini ne ara almışım. Hadi aldım neden bu rengini almışım? Cevap yok. O yüzden yine çöpe, by!

9. Maybelline Black Drama Rimel: En en en sevdiğim rimel. Ayrıntılı yazısı burada.

İşte benim biten ürünlerim bunlardı, sanırım makyaj ürünlerimde sadeleşmeye gidiyorum. Kullanmadıklarımı atıyorum, sık kullanmadıklarımı makyaj masası üstünden çekmeceye indiriyorum. Minimalist yanım bu aralar coşmuş durumda.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hepinize öpücükler! ^^

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,