Roaccutane Günlüğü | 13. Hafta



"Hayırdır Minecim 8-9-10-11-12. hafta nereye gitti?" dediğinizi biliyorum.

Tam bu haftalar final haftam, mezuniyet, balo koşturmaları derken yazamamıştım.Şimdi hepsini bir yazıda çıkartıp üzerine değerlendirmemi yapacağım.

Nasıl Değişiklikler Oldu?
Aslında yazacağım pek bir şey yok. Yüzüm şu an en sakin halinde. Sadece 3 tane sivilce kabarıklığı var, geri kalan yerler orta derecede sivilce izi, yanı kızarıklık. Yüzümün burnumdan üst tarafı sanırım anlattıkları şu "bebek poposu" durumunda ihihi Yumuşacık, siyah nokta yok, gözenekler minicik.

Balo haftamda cildimin sakin olmasını istiyordum, o günü de çenemdeki bir sivilce ile geçirdim ihih Çok göze batmıyordu Allah'tan. Bu haftaya kadar yüzümde ara ara çoşmalar oldu ama yine iki güne indi. Şimdi en güzel zamanında. Vücut olarak ağrılarım yok. Bazen ayağa kalktığımda ayaklarım çok hafif ağrıyor, yavaş yürümeye başlıyorum o kadar. Diş etlerim çok hassaslaştı. Dişlerimi fırçaladıktan sonra özür dileyerek.. resmen kan tükürüyorum. Bunun için hassas dişler için diş macunu aldım. Sonuç olarak çok rahatsız edici, oturup ağlayıcı bir durumum yok. Galiba dünyadaki en sakin Roaccutane tedavisini ben yaşıyorum. (Tahtaya 3 kere vurdu) Sanırım biraz sakin karşılıyorum bu durumu. Sonuçta olacak olan şeyler, beklediğim şeyler. Olması gerektiğini bildiğim için telaşlanmıyorum. Okul bittikten sonra doğru düzgün hiç makyaj yapmadım, yüzüm dinleniyor. Daha ne isteyeyim ^^ Bol bol su içmeyi de ihmal etmiyorum.

3. Ay Kontrolü ve Sonucu
Perşembe günü yani 12 Haziran'da 3.ayım bitti ve doktor kontrolüm vardı. Sabah kan verdim, sonuçlarımı aldım, gayet iyi çıktı. 40 mg ile devam ediyorum. Doktorum da bu minik şeyleri verdi bana, çok şekerler, 3 ml'cik.



"Sık Sorulan Sorular"
Bu arada "Sık Sorulan Sorular" yazısı yazmayı düşünüyorum. Çünkü çok fazla soru geliyor. Hepsini bir araya toplayıp açıklayıcı nitelikte olsun istiyorum. Düzenlemelerle sürekli güncel tutacağım bu SSS yazısını. Sonuçta bende bu konuda uzman değilim ve deneyimlerimi yazıyorum. Her vücudun kimyası farklı ve farklı tepkiler verebiliyor. Bunun içinde bilmediğim bir şeyi tavsiye etmem kesinlikle uygun olmaz. Bende sizinle birlikte öğreniyorum ^^


Okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,