Ruj Koleksiyonum | 2014



Merhaba!

Makyaj masası düzenimin ikinci yazısı olan "Rujlarım"ı hemen anlatmaya başlıyorum ^^
Birinci yazı olan "Ten ve Yüz Bakım Ürünlerim"i buradan okuyabilirsiniz.


Makyaj koleksiyonumda küçülmeye gittiğimi söylemiştim. O yüzden kullanmadığım rujları ve eskileri direk çöpe attım. Her renkten bir ya da en fazla iki tane olmasına dikkat ettim. Bir de rujları düzenlemek için güzel bir kutu bulursam, benden mutlusu olmayacak ^^


FLORMAR RUJLAR


Flormar Ruj #L14: Yaz için cıvıl cıvıl neon turuncu bir ruj. Ay bayılıyorum.

Flormar Ruj #516: Meşhur "Hürrem" rengi ahah ^^

Flormar Ruj #DC36: Balom için almıştım, L14'ün ten rengi olarak kabul edebiliriz. Çok güzel bir renk, yine yazın kullanmak için ideal.

Flormar Ruj #DC26: En güzel bordo rujlardan o/


KATE MOSS RUJLAR


Kate Moss Ruj #106: Pembe için en sevdiğim rujlardan birisi. Mat görünümlü fakat dudaklarınızı kurutmuyor.

Kate Moss Ruj #107: Bordo rujda en sevdiklerimden. Mikimmil.

Kate Moss Ruj #104: Doğal bir görünüm istiyorsanız, mutlaka bunu denemelisiniz. 2-3 kullanımlık kaldı, çok sevdiğim için yenileyebilirim.


GOLDEN ROSE RUJLAR


Bunları bana miniğim Gizem almıştı. ^^

Golden Rose Ruj #223: Parlak görünümlü, dudakları kurutmayan ve ten renginde bir ruj.

Golden Rose Ruj #240: Bu ruj ise gül kurusu renginde. Dudak renginize uyum sağlayan bir renk. Günlük kullanım için hep elim bu ruja gidiyor.



Bunlar da tek olan rujlar;

Watsons Magic Lip Balm: Özellikle sahilde dudaklarımı nemlendirmek için kullanıyorum, koruyucu özelliği olan bir lip balm.

Bilinmeyen Dudak Kalemi: Ceysu'mun verdiği bu dudak kaleminin esrarengizliği devam ediyor. İkimiz de hatırlamıyoruz ne marka olduğunu. Ama dudakta çok güzel duruyor ve çok güzel bir rengi var.

Revlon #477: Canım Su'nun bana sürprizi ve tabii ki de en güzel bordo renk rujum. Tek kelime ile rengi mükemmel.

Clinique #05: Bunu da bana Begüm'cüğüm hediye getirmişti. Çok güzel bir nemlendirmesi var, çok sevdim.

Golden Rose #120: Bunun yeri yukarıdaki bölümmüş, şimdi fark ettim hihi Tadında tuzunda bir kırmızı ruj. Ne cırt bir rengi var ne de koyu. Sık olmasa da, özel günlerde kullanmışlığım var.

Essence #07: En çok kullandığım ruj ise bu. Çok güzel bir rengi var, çok çok seviyorum. Mutlaka herkeste olmalı ^^



Son olarak da, en sevdiğim rujları bir araya getirdim.


Okuduğunuz için çok teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , , ,