Saç Bakım Ürünlerim | 2014


Merhaba!

"Makyaj Masası Düzeni" yazılarıma devam ediyorum. Bu konuyla ilgili daha önce yazdığım yazıları aşağıdaki bağlantılara tıklayarak okuyabilirsiniz.

"Ten ve Yüz Bakım Ürünleri"
"Rujlarım"

Bu seferki yazım ise "Saç Bakım Ürünlerim" ile ilgili olacak.





Saç bakımında mümkün olduğu kadar az ürün kullanmaya çalışıyorum. Çünkü ne kadar çok ürün kullanırsak o kadar çok saçın ağırlaştığına ve artık bakımlara tepki vermediğine inanıyorum. En azından değişimlerin de belirli periyotlarla yapılmasından yanayım. Kışın ve yazın olmak üzere saç bakım ürünlerinin değiştirilmesi gibi. O yüzden bir kaç temel saç ürünüm hariç arada saç bakımı için denediklerim oluyor.



1. L'oreal Instant Clear Pure Yağlı Saçlar İçin Kepek Karşıtı Şampuan: En sevdiğim saç bakım ürünlerimin başında geliyor. Hatta bununla ilgili "favori" yazımı yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz. Özellikle saçlarınız yağlı ise, bu ürünü çok seveceksiniz. Bende bir zamanlar her gün saç yıkayan biriydim, ertesi güne hemen yağlanırdı. Fakat o zamanlar bu ürünü uyguladığımda saçımı 2-3 gün rahat kullanmıştım. Bunun yanında kepek probleminiz varsa, bir süre sonra yok kepeklerinizi yok ediyor. Kokusu muhteşem.

2. Bioblas Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan: Şu an 3. şişeyi kullandığım en sevdiklerimin arasında olan bir şampuan. Yukarıda linkini verdiğim yazıda ayrıntıları okuyunca göreceksiniz; saçı uzatma etkisi var. Çok çok seviyorum. Saçlarım bunun sayesinde uzadı diyebilirim.

Bu iki şampuanı aynı anda kullanmıyorum. Bir kaç gün Bioblas, bir kaç gün L'oreal olacak şekilde değiştirmeli olarak kullanıyorum.

3. Watsons Saç Maskesi: Yine en sevdiklerimden. Artık blogumu takip eden herkes biliyor galiba. Geçen günkü Watsons alışverişimde hemen bir tane edindim. Ballısı kalmamıştı, bu argan yağlıymış. Baya sevdim. Ama koku olarak benim için her zaman ballı önde olacak. Saç maskesini de 2-3 günde bir saç uçlarımda bir kaç dakika bekletip yıkıyorum.



Banyodan çıktık, şimdi sıra ayna karşısında saçlarımıza bakım yapmaya geldi ^^

1. Oriflame HairX Hacim Kazandıran Durulanmayan Saç Bakım Kremi: Bunu bana Simge'cim hediye etmişti. Kokusu muh-te-şem. Saçlarıma nemliyken sıkıyorum. Daha sonra kuruluyorum.

2. L'Oreal Paris Mucizevi Bakım Yağı: Kullandığım bu 3. şişem. Her gün 3 pomba kullanmama rağmen çook uzun süre giden bereketli bir ürün. Bununla ilgili çok şey söylemeye gerek yok, saçlarınız nemli ya da kuruyken uygulayabiliyorsunuz. Yumuşaklık vermesinin yanında saçlarınızın kabarmasını da önlüyor. 

3. Down Under Naturals Argan Sıvı Saç Kremi: Yine kült saç bakım ürünlerinden biri. Herkesin memnun kaldığı bir sıvı saç kremi. Nemli saçlarınıza uyguluyorsunuz. 

Bu 3 saç bakım ürününü yine elime hangisi gelirse, dönüşümlü olarak kullanıyorum.



Taraklarım da bunlar. Siyah ve pembe olanı Gratis'ten bulabilirsiniz. Siyah olanı fön çekerken kullanıyorum. Diğer ince olan beyaz tarağı ise saçlarımı ortadan ayırırken kullanıyorum. Minik pembe tarak ile diğer büyük tarakların içinde kalan saçları temizliyorum. En azından ayda üç dört kere temizlemek gerek.



Benim bahsedeceğim saç bakım ürünlerim bunlardı. Umarım sevdiğiniz bir yazı olmuştur.
Hepinize öpücükler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,