Ten ve Yüz Bakım Ürünlerim | 2014


Merhaba!

Daha önce buradaki yazımda bahsettiğim gibi, "Makyaj Masası Düzenim" adı altında bir yazı dizine başladım. Bu yazı dizisinin ilk bölümü "Ten ve Yüz Bakım Ürünlerim" olacak.


Önce ten makyajımı yaparken kullandıklarımı yazacağım.
Daha sonra yüz temizliğimde ve bakımımda kullandığım ürünleri sıralayacağım ^^


1. Mine Yapımı Fondöten: Hihih Mac fondötenim çok az kaldığı için, günlük kullanımda Garnier BB kremden bir pıt, Maybelline fondötenden iki pıt karışımı ile kendi ten rengime uygun bir karışım yapıyorum. Yaptığım karışımı da bu minik kutucuğa koyuyorum. O yüzden adı "Mine yapımı fondöten" oldu ^^ Minik kutuları Gratis'ten almıştım. Seyahatteyken çok kolaylık sağlıyor.

2. Maybelline Affinitone Fondöten: Makyaj yapmaya başladığımda ilk bu fondöten ile başlamıştım. Su bazlı bir fondöten olduğu için kapatıcılığı çok fazla değil. Benim de malum sivilceli zamanlarım olduğu için çok kullanmıyordum. Bende 30 ve 42 renkleri var. Biri koyu biri açık renk. Yukarıda da bahsettiğim gibi ikisini karıştırıp uygun bir ton yakaladığımda kullanıyorum. İndirimler gelesiye kadar böyle idare edeceğim (Loreal ya da Max Factor düşünüyorum). Zaten şu an yüzümde sivilce yok, sadece izler var, bu yüzden Maybelline fondöten ihtiyacımı karşılar durumda.

3. Mac Pro Longwear Fondöten: Denemek için blog satışından zamanında almıştım. İyi ki de almışım. Kapatıcılığı çok güzel. Yaz için biraz ağır kaçabilir. Kışa doğru tekrar almayı düşünüyorum.

4. Garnier BB Krem: Zamanında yanlış cilt tipi için aldığım BB krem, şu an benim kurtarıcım ihih Roaccutane tedavisinden dolayı yüzüm kuru olduğu için, şu an kendisiyle çok iyi anlaşıyoruz.

5. The Balm Makyaj Bazı: İyi ki almışım. Unutmadıkça makyajımdan önce kullanıyorum. Popüler olmasının gerçekten bir anlamı var. İndirimlerde uygun fiyatta alabilirsiniz. Tavsiye ederim.

6. Essence Far Bazı: BAZI ARKADAŞLARIMIN fondöten olarak da kullandığı (Buradan Begüm ile Öznur'a selam ahaha), fiyatına göre performansı çok güzel olan, favori far bazım. Gerçekten çok iyi.

7. Mac Pro Longwear Kapatıcı: Allah'ım hiç bitmesin, amin. Söyleyeceklerim bu kadar.


Şimdi de gelelim, "yüz temizliğimde neler kullanıyorum ve bakımlarımı hangi ürünlerle yapıyorum"a.


1. Garnier Arındırıcı Tonik: Zamanında yağlı ciltler için olanı almıştım. Çok az kaldı. Yerine yenisi geldi bile. O da bir sonraki yazım olacak. (Watsons alışverişi) Gayet memnunum. Fakat bazen adı ağzıma geliyor ve çok kötü :( Bir tek o sıkıntısı var diyebilirim. Cildimi bununla temizledikten sonra ellerimi ayrı olarak tekrar yıkıyorum.

2. Dirty Works Nemlendirici Maske: Kuru cildin çektikleri.. Nemlendirme amacıyla haftada bir kaç kez uyguluyorum. Kokusunu hiç sevmedim ama :( Burada da çemkirmiştim bu ürüne.

3. Pierre F Estheticians Formula Maske: İsmini hiç bir zaman yazmak için hele ki telafuz etmek için uğraşmayacağım bir ürün. Yine haftada bir ya da iki kere uyguluyorum. Yüzüme sürdükten sonra kurumasını bekleyip soymaya başlıyorum. Bakımdan sonra yüzünüze yumuşacık bir his, tüylerinizi çektiği için gözlerinizde yaş bırakıyor :))))))

4. Yves Rocher Bitkisel Temizleme Jeli: Aşağıdaki Neutrogena Visibly Clear Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli'm bitince yerini bu alacak. Tedavim bitince bitkisel ürünlere dönmeyi planlıyorum. Bu ürün ise başlangıç için çok iyi olur diye düşünüyorum. Zaten Neutrogena anca biter. Dayanamadım bir kaç kere kullandım, nasıl güzel bir koku, çok sevdim.



**

Benim ten ve yüz bakım ürünlerim bunlardı. Sizin kuru ciltler için tavsiye edebilecekleriniz var mı?
Yüz için kullandığım nemlendirici kremlerimi ayrı bir yazı da yazacağım, takipte kalın!

Hepinize öpücükler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,