Yeniler | 3 Haziran 2014


Merhaba!

Blog'ta paylaşamadığım yeni ürünlerimin hepsini toparlamaya çalıştım.
Umarım eksik bir şey kalmamıştır.

Bakalım blog'umla ilgilenemediğim zamanlarda hangi yeni ürünler makyaj masama gelmiş ^.^




1. Revlon Ruj: Sevgili Su'nun nam-ı diğer Londradabirtürkkızı'nın güzel yüreği için burada tekrar yazmam gerekli kesinlikle. Konuşurken bu ruju çok beğendiğimi söylemiştim, unutmamış bana taaa oralardan yolladı. Kıyamam hem de dudak kalemi ile birlikte yollamış. O kadar mutlu oldum ki.. Ona buradan tekrar çok çok teşekkür ederim ^.^ Numarası: 477 

2. Essence Ruj: Essence'in rujlarını çok merak ediyordum. Kupkuru dudaklarıma çok iyi geldiler. Kesinlikle kurutmuyor, nemlendiriyor. Rengi: No.17 - Natural Beauty

3. Flormar Deluxe Cashmere Ruj: Baloda nude tonlarda ruj sürmek istiyordum. O yüzden Flormar standında şöyle bir gezinirken bu ruju buldum. Hem elbiseme uydu hem de yazlık rujumu bulmuş oldum. Nemlendirmesi benim için çok önemli, o da yeterli. Numarası: DC36



Mac Pro Longwear Kapatıcı: Taaaa zamanında sanırım Ocak-Şubat olması lazım, o zamanlardan kalan bir ürün. Tabii ki de hastasıyız. Rengi: NW20

Golden Rose Oje: Şimdiye kadar denediğim en iyi ten rengi oje. İkinci katında rengini veriyor. E daha ne olsun ^.^ Numarası: 12



1. Flormar Style Matic Eyeliner: Madem bizim Rimmel Scandal Eyes Waterproof Kohl Liner Nude'umuz yok, o zaman Flormar'ımız var. Araştırdım ettim, aklıma yatan ilk ürünü denemeye karar verdim. O da Flormar'ın bu ürünü oldu. Kalıcılığı mükemmel. Nasıl anladım? Kep töreninde zır zır ağladıktan sonra yatmadan önce aynaya baktığımda hala duruyordu da ondan. O yüzden sana puanım 9. Rengi mat ten rengi. Ben sevdim, tavsiye ederim. Numarası: S04

2. Essence Dudak Kalemi: Hem dudak kenarlarımda hem de tüm dudağımda kullanıyorum. Dudaklarımı kurutmuyor. Sürekli nemlendirici sürdüğüm için, üstüne bir de bunu kullanınca bildiğiniz ruj gibi oluyor ^.^ Numarası: 12

3. Essence Dudak Kalemi: Aynı şekilde düşüncelerim geçerli :) Numarası: 06

4. Revlon Dudak Kalemi: Bahsettiğim Su'nun yolladığı dudak kalemi bu. Rengi mükemmel. Resmen bayıldım. Aynı şekilde dudakların kenarına ya da tamamına sürerek kullanabilirsiniz. Ucunda minik kalem tıraşı bile var. Rengi: 16 Plum



Flormar Allık: Yine gördüğünüz gibi Flormar'ın standında kamp kurmuşum. Tam toz pembe renginde bir allık istiyordum. Hem pembe hem şeftali tonunda görünce bir denemek için aldım. Gayette beğendim. Şeftali tonunu daha çok gözlerimde gölgelendirme yapmak için kullanıyorum. Numarası: P116

Oriflame Krem Allık: Oriflame ve Avon gibi yerlerden pek ürün alma taraftarı olmasam da, arkadaşıma destek, merakıma köstek olmak için, bu krem allığı almış bulunuyorum. RT Stippling Brush ile uyguluyorum. Doğal pembe bir duruşu var, sevdim. Bir daha alır mıyım? Hayır. (bitiremedi) Rengi: Sheer Berry



Real Techniques Starter Set: Stippling Brush'dan sonra bunları almak istedim. Hepsinden ayrı ayrı çok memnunum, iyi ki almışım ^.^ Bundan sonra Expert ve Blush Brush gelir.


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , , , , ,