DIY: Eski Rujlardan Yeni Ruj Yapmak


Merhaba!
Hatırladığım kadarıyla daha önce evde ruj yapımı ile ilgili iki yazı yazmıştım.
Bu seferki yazım da ruj yapımı ile ilgili olacak. Güncellenmiş bir yazı olarak kabul edebiliriz ^^


Azalan rujlarımı seçtim. Tabii ki de makyaj koleksiyonumda küçülmeye gitmemin de çok büyük bir etkisi var. Rujlarla ilgili ayrıntılı yazım ise burada.


Rujların hepsini geniş bir kaşığa alıyorum.


Daha önceki yazılarımda belirttiğim gibi, rujları benmari usulü eritiyorum. Benmari usulü eritirken rujları kaynatmamaya özen gösterin. Çünkü bu rujların kimyasal özelliğini bozup cildinize zarar verebilir.

Benmari usulü eritmek: "Isıyla direkt temas etmemesi gereken gıdalar bu yöntemle pişirilir veya eritilir. Gıdanın bulunduğu kap, ocak üzerindeki veya fırın içerisindeki sıcak su dolu bir başka kabın üzerine oturtularak gıdanın pişirilmesi veya eritilmesi işlemi gerçekleştirilir. Böylece hararetli bir pişime engel olabilirsiniz."



Erittiğim rujları Gratis'te bulabileceğiniz bu minik saklama kutularından birine döktüm.


Ve biraz buzlukta beklettim.



Rujum hazır ^^ Rengi çok hoş oldu.


Ruju Real Techniques Base Shadow Brush ile rahatlıkla uyguladım.


Uygulanmış hali ise böyle.


Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,