Pratik Yaz Gece Makyajı | 2014

Pratik Yaz Makyajı | Gece

Merhaba!

Severek yaptığım, klasikleşmiş makyajlarımın arasına ilk sıradan giren yaz akşamları için tercih edebileceğiniz pratik ve kolay olan bu makyajı sizinle paylaşmak istedim. (Şu cümleyi bir daha kuramam)


Özellikle Instagram'da beğenilince ve ayrıntıları merak edilince bir yazı yazmak kaçınılmaz oldu. Duşa girmeden önce minik denemeler yapıyorum ve bu da onlardan bir tanesi. Maybelline fondötenimin iki tonu da azalmıştı ve ikisini karıştırmıştım. Bir yandan da rengi cildime uyacak mı diye denemek istedim. Gördüğünüz gibi harika bir şekilde cilt tonuma uydu ^^ Birazcık bronzlaşmanın da etkisi var tabii (Başvuru mülakat derken güneş altında bronzlaştı)

O zaman kullandığım makyaj ürünlerini hemen sıralıyorum.

Pratik Yaz Makyajı | Gece


Makyajlarımda çok farklı ürünler kullanamaya çalışıyorum. Özellikle seyahate çıktığımda yanımda az ürün olmasına dikkat ediyorum. Çünkü kıyafetten çok makyaj malzemesi taşımak artık batmaya başladı -.-

1. Maybelline Affinitone Fondöten: 42 ve 30 numarasını karıştırıp kendi cilt tonumda bir renk elde ettim ve şu an çok memnunum. Özellikle Roaccutane tedavisi gördüğüm için kapatıcılığı iyi olan fondötenleri kullanmak zorundaydım. Maybelline'nin bu fondöteni su bazlı olduğu için ince bir yapısı var ve kullanamıyordum. Gördüğünüz gibi cildim baya bir iyileşti ve rahatlıkla ince yapılı fondötenleri kullanabiliyorum ^^

2. The Balm Bahama Mama Bronzer: Bu bronzer'ı hem gölge yapmak için hem de kontürleme işleminde kullanmayı çok seviyorum ve bu makyajda da gölge ve kontürlemede kullandım.

3. The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı: En sevdiğim aydınlatıcım. Çok amaçlı kullanabiliyorsunuz. Burada hem yanak ve kaş altı aydınlatıcısı hem de far olarak kullandım.

4. Flormar Pretty Compact Blush-on #116: Hem kahve tonunda hem de pembe tonunda iki rengi bulunan bu ürünün, pembe tonlu allığını kullandım. Özellikle bordo gibi koyu ruj sürdüğümde, allık olarak toz pembe rengini çok yakıştırıyorum.

5. Golden Rose Style Liner #14: Maybelline Gel Eyeliner'dan sonra denediğim ilk ve tek ürün bu. Şaşırtıcı derecede sevdim. Zamanım olduğunda eyeliner çekmek için bununla oturup uğraşabiliyorum.

6. Rimmel Stay Matte Pudra: Artık bununla ilgili pek söylenecek söz yok, herkesin severek kullandığı bu pudrayı hala denemediyseniz tavsiye ederim.

7. Rimmel Scandal Eyes #005 Nude Göz Kalemi: Gözlerimin içine sürmek için kullanıyorum. Doğal bir görünüm elde ediyorsunuz. Kesinlikle edinmelisiniz.

8. Sheida Kaş Farı: Markanın adını bilmeden Ankara'dayken öylesine almıştım fakat çok memnun kaldım. Kaşlarımı doldururken bu ürünü tercih ediyorum.

9. Maybelline Black Drama Mascara: Bununla ilgili ayrıntılı yazımı buradan okuyabilirsiniz.

10. Revlon Ruj #477: En güzelini en sona sakladım ^^ Londradabirtürkkızı'nın şahane sürprizi olan bu ruja tekrar aşık oldum ^^

Pratik Yaz Makyajı | Gece

10 basit ürün ile ortaya çıkan bir makyaj oldu ^^

Pratik Yaz Makyajı | Gece

Umarım beğenmişsinizdir! ^^
Yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin.

**

Çok severek takip ettiğim Teni Panosian'ın bu makyaja benzer bir videosunu da koymayı unutmayayım ^^





Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,