Plaj Çantamda Ne Var? | 2014


Merhaba!

Yazmayı nasıl özledim! Koşturmalar bilmem neler derken yine blog'a istediğim önemi veremedim. Yaklaşık iki hafta kadar da yazlıkta olunca, internet sorun oldu. Neyse hemen uzun süredir yazmak istediğim "Plaj çantamda ne var?" yazıma başlıyorum! ^^



1. Toka: Denizden çıktıktan sonra saçlarım kuruyunca yüzüme gelmesin diye mutlaka bir kaç toka ve lastik kullanıyorum.

2. Islak Mendil: Her bayanın çantasında mutlaka olmalı.

3. Tarak: Yine denizden çıktıktan sonra saçlarımı bu tarak ile çok rahat tarıyorum.

4. Garnier Ambre Solaire İdeal Bronzluk Spf 30: Çok çok memnun kaldığım bir güneş kremi. Üç günde kızarmadan bronzlaştım ve bunu iki ürün ile yaptım. Bununla ilgili bir yazı mutlaka yazacağım. İlk olarak bu ürünü kullandım ve çok sevdim. Kokusunu ben çok beğenmedim ama ne zaman sürsem çevremdekiler çok beğendi ^^

5. Dead Sea Spa Magik Sunsafe Spf 50 Güneş Koruyucu Krem: Yüzümü korumak için kullandığım ve çok sevdiğim bir ürün. Onca güneşin altında kaldım, ne bir leke kaldı ne de kızardım.

6. Johnson's Baby Oil: Her zaman bayıldığımı belirttiğim bebek yağı. Eğer buğday tenliyseniz tavsiye edebilirim. Kişilerin cildine göre etkisi tabii ki de değişiyor ama bende "haşlayıcı" bir etkisi olmadı.

7. Güneş Gözlüğü: Olmazsa olmazlardan. Bu gözlüğü Anitta's Boutique'ten aldım. Facebook sayfasına buradan erişebilirsiniz. Daha önce de kıyafet alışverişi yapmıştım. Güzel ve uygun şeyler almayı çok seviyorum. Özellikle bu gözlükten çok memnun kaldım. Gerçekten çok rahat.

8. Nemlendiriciler: Nivea Med Protection Çatlak Dudak Kremi Spf 15, aynı Blistex gibi kokan ve nemlendirmesi güzel olan bir dudak kremi. Bütün tatil boyunca elimdeydi. Clinique Chubby Stick Nemlendirici Ruj, eğer renk vermek istersem de bu ruju kullanıyorum. Nemlendirdiği için çok kullanışlı.

9. Angie Vücut Spreyi: Ayy ben seni bağrıma sokayım da bitme. Bitme de bitme. Nasıl güzel bir koku Allah'ım bayılıyorum. Özellikle sahilde parfüm kullanmak istemediğim için bu vücut spreyi ile ihtiyacımı karşılamış oluyorum.

10. Elseve Mucizevi Yağ: Sahilde saçlar için olmazsa olmazlardan. Saçlarınızı rahat taramak için bire bir.

11. Günlük: Hayatım yazmak olduğu için mutlaka yanımda duruyor. Arada minik minik şeyler yazıp, günlerimi not düşüyorum.

12. Dergi & Kitap: Sahilde zaman geçirmenin en güzel yollarından biri ya okumak ya da müzik dinlemek.

13. Tablet & Telefon: Telefonu koymayı unutmuşum ihih Sosyal medyadan ve paylaşımlardan uzak kalmamak için tabletim her zaman yanımda.

14. Kulaklık: Müzik varsa kulaklıkta olmalı değil mi!


Okuduğunuz için teşekkürler! Yorumlarınızı eksik etmeyin ^^

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , ,