Roaccutane Günlüğü | 22. Hafta


Merhaba!

Biliyorum! Roaccutane günlüğümü çok boşladım. Fakat buna iyi yönünden bakmaya çalışalım. Buraya acil yazacak kadar kötü cildimde kötü bir şey yaşamadım çok şükür. En son 13. Haftayı yazmışım, üzerinden 2 ay gibi bir zaman geçmiş. Yüzümde şu an hiçbir şey yok. "Bebek Poposu" tanımına gelmiş bulunuyorum. Çok ama çok hafif sivilce izleri var. Onlarda zamanla azalıyor. Önceden daha fazlaydı.


Her gün yüzümü temizleyici jel ve yüz fırçası ile yıkıyorum. Hemen nemlendirici sürüyorum. Gün içinde dudaklarım kuruduğu için bol bol nemlendirici sürüyorum. Bu aralar favorim; Neutrogena Norveç Böğürtlenli Dudak Nemlendiricisi. Zaten bir gün oturup, tedavi boyunca hangi ürünleri kullandığımı yazacağım.

Bu 2 ay içinde bayram tatiline yazlığa gittim. 4 gün boyunca güneş kremlerim ile birlikte güzelce güneşlendim ve kızarmadan direk bronzlaştım. Güneşlendikten sonra ağrı sızı ya da cildimde gerilmeler olmadı. Ne bir iz kaldı ne de başka bir şey. 

Yan etkiler olarak, yine klasik dudak kuruması. Sürekli nemlendirdiğim için acı olmuyor. Diş etlerim hassaslaşmış olmalı ki sabah kalktığımda ağzımda hafif kan tadı oluyor. O da bir diş fırçalamasında yok oluyor. Saçlarım normalden biraz daha dökülmeye başladı. Genel olarak günlük hayatımı etkileyen bir şey yok.

Makyaj yapmadan dışarı çıkabiliyorum, en güzeli de bu.

6. ayıma 13 Ağustos'ta girmiş bulunmaktayım. 40 mg ile devam ediyorum. Doz arttırmak istemiyorum. Artık alıştığım için tedavinin süresi benim için çok önemli değil artık. Tahminlerime göre 15 Kasım'da tedavim bitecek. 19 Kasım'da doğum günüme bir hediye olmuş olur ^^ (zil zurna sarhoş oldu, karaciğerini eline aldı)


Roaccutane tedavisinden bildirdim.
Okuduğunuz için teşekkürler.

Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,