"Muadil Ürün" Ne Demek?

Merhaba!

Araştırmasını çok sevdiğim ve denk gelmesi ile de çok mutlu olduğum "muadil ürünler" hakkında kısaca bir yazı hazırlamak istedim.

Öncelikle "muadil ürün" ne demek diye kısaca belirtmek gerekirse; pahalı markalardaki ürünlerin, uygun fiyatlı markalardaki benzerleri olarak açıklayabiliriz. Bir nevi "ikiz" diyebiliriz.


Aralarında tabii ki de kalite farkı olacaktır. Bana muadil ürün fikri daha sıcak geliyor. Makyaj ürünlerinden çok mükemmel bir performans beklemediğim için, aynı tadı alabileceğim ürünleri drug storelardan almayı tercih ediyorum. Benim için aynı renkte, aynı yapıda ve işlevde olması yeterli.

Sadece yurt dışında satılan bazı ürünlerin benzerleri ülkemizdeki drugstore'larda olabiliyor, bu da bir başka yararı diyebiliriz. Süslü Sözlük'te de "Muadil Ürün" başlığı altında bir çok muadil ürünleri bulabilirsiniz.


Özellikle son zamanlarda Mac Diva çok popüler. Bunun yerine drugtore'larda bulabileceğiniz Wet n Wild Cherry Bomb'ı tercih edebilirsiniz. Ben bunu Mac Rebel'i ile aynı rengi veren Wet n Wild Sugar Plum Fairy ile yaptım.Tabii ki bir sonraki hedefim Cherry Bomb olacak, rengi mükemmel.

Lafı uzatmadan hemen internette denk gelen muadil ürünleri paylaşıyorum.














Bunların haricinde sizin tercih ettiğiniz muadil ürünler neler?



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Görseller internetten alınmıştır.


Etiketler: , , , , , ,