Wet n Wild Megaclear Rimel


Merhaba!

Severek kullandığım ürünleri yazdığım yazılara "Sheida Kaş Farı" yazısı ile birlikte başlamıştım. Kaş farını sabitlemek amacıyla da bu ürünü kullanıyorum.


Essence'in kaş rimeli baya bir konuşulmuş ve yazılmıştı. Kullananlar ıslak bir his bıraktığını ve pek sevmediklerini belirtmişlerdi. Wet n Wild'ın bu ürününü "iyi" diye okuyunca, hazır da Balıkesir/Gratis'te görünce zamanında almıştım.

Evet, ürün bence de gayet güzel. Gün boyunca kaşlarımı sabitliyor. Herhangi bir sorun yaşamadım. İlk sürdüğünüzde tabii ki bir ıslaklık hissi oluyor fakat kaşlarınızı yapıştırmıyor.

Kaşlarıma kaş farı sürdüğüm için bir süre sonra rimelin şeffaf rengi böyle hafif renk değiştiriyor. Belki bir tek bunu görmek istemediğim için renkli bir kutuda olmasını tercih ederdim. Ama adamlar n'apsın, onlar kirpik için yapmışlar biz kaşa kullanıyoruz ahjsba


Neyse, sonuç olarak, bittikçe alacağım ve severek kullandığım bu ürünü sizlere rahatlıkla tavsiye edebilirim.

Okuduğunuz için teşekkürler ^^
Hepinize öpücükler!


Okuduğunuz için teşekkürler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,