Gratis Alışverişi | 18 Ekim 2014


Merhaba!

Hiç planlı olmayan, "şöyle bir bakayım yaa" sonucu ortaya çıkan bir alışveriş ile sizinle birlikteyim.



Baktım alışveriş "geliyorum" diyor, ben de ihtiyacım olanları alıp kendimi dışarı atayım dedim (attı) Bayram indiriminde alışveriş yapmadım. Ciddi ciddi küçülmeye gidiyorum çünkü. Hepsi bir anda bitince asıl o zaman göreceğim ben, tehlike kapıda ^^

Bakalım neler almışım?



1. Purederm Hücre Aydınlatıcı ve Yeniden Canlandırıcı Maske: Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off maskeyi kullanıyorum, baya önce almıştım ve bitmesine az kaldı. Ben de böyle minik maskelerden alayım dedim.

2. Swissco Tarak: Tarak temizliğine takık bir insan olarak eskiyen eski pembe tarağın yenisini almak şarttı.

3. Bioblas Sarmaşık Özlü Şampuan: Favori şampuanlarımdan olduğunu biliyorsunuz, ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz. Dove'un bir şampuanını kullanıyordum bitti, şimdi tekrar bu şampuana döndüm.

4. Wet n Wild Megalast Mat Ruj: İhtiyaç dışı tek bir ürün vardı; o da çok merak ettiğim E908C "Sugar Plum Fairy". Görünce hemen aldım. Cidden ya Balıkesir'de Wet n Wild'ı kullanan birileri yok ya da bana hep dopdolu stand denk geliyor. Şaşkınlıkla takip ediyorum.

Rujların renklerini yakından göstermek istedim. Özellikle koyu rujlara taktığım bu zamanlarda "Sugar Plum Fairy" e aşık oldum ♥ Pembe olan ise E901B "Think Pink".


5. Elseve Mucizevi Yağ: En en sevdiğim saç ürünlerinden. Sıvı saç kremlerim bitmişti, hazır da bu ürün 10 TL'ye denk gelmişken iyi oldu.



(Bu arada bir önceki bayram alışverişini buraya eklememişim bunu fark ettim, onu da hazırlayıp bu yazının içine ekleyerek "Yeniler" yazısına çevirebilirim)


Okuduğunuz için teşekkürler ^^



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,