Roaccutane Günlüğü | 30. Hafta


Merhaba!

Roaccutane Günlükleri - Son 2 Bölüm'e hoş geldiniz.

Resmen 15 Ekim'de Roaccutane tedavimde sonra bir aya girmiş bulunacağım. Zaman nasıl geçti, inanın anlamadım bile. Hala o aynadaki eski halimi hatırlayabiliyorum.

"Roaccutane Günlüğü" serimi güncel tutmak için bu yazıyı yazıyorum. Aslında yazacak pek farklı bir şey yok.

Her zamanki gibi dudak kuruluğum devam etmekte. Artık elimden nemlendirici düşmediği için pek sıkıntı olmuyor. Saçlarım birazcık dökülüyor ve diş etlerim hala hassas. Çarşamba günü kontrole gideceğim tekrar. Artık doktorumla kutlama selfie'mi çekerim ahsjabs 

Roaccutane ile ilgili sık sorulan sorular hakkında bir yazı yazmak istiyorum, çünkü çok çok çok fazla soru geliyor. Aklıma gelenleri ve not aldıklarımı bir yazıda birleştirmeyi düşünüyorum.

Şu anda dediğim gibi doz tamamlamak için tedaviye devam ediyorum. Yaşlı teyzeler gibi bir de unutmayıp zamanında içebilsem mükemmel olacak ^^

Güzel mailleriniz, mesajlarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sonraki yazılara görüşmek üzere!


Okuduğunuz için teşekkürler ^^



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,