Bitenler, Çöpe Gidenler ve Favoriler | 19 Aralık 2014



Merhaba!

Bu seferki yazı uzuuuun bir süredir bekleyen "Bitenler" yazısı olacak.

Kozmetik diyeti artık ben de sadece diyet değil adeta bir yaşam biçimi oldu :p Şaka bir yana sadece bitenlerin yerine yenisini alıyorum ve çok çok nadir yeni ürün alıyorum. Aldığım yeni ürünler ise herkesin memnun kaldığı ürünlerden seçilmiş oluyor ve eğer gerçekten ihtiyacım varsa almaya çalışıyorum.

Bu uygulamamdan sonra makyaj masam baya bir hafifledi. Aşağıdaki ürünlerin haricinde kullanmadığım, bir kenarda bekleyen ya da tarihi geçmiş olan kozmetik ürünlerinin de hepsini çöpe yolladım.

Bakalım bitenler ve çöpe gidenler nelermiş?


Tabii bu ürünleri tek tek yazmak baya uzun süreceği için, hepsini bir karede topladım ve içindekilerden favori olanları, yani bittikçe almaya devam edeceğim ürünleri de şöööyle bir ayırdım;


1. Angie Vücut Spreyi: Her Watsons gördüğümde içeri daldığım, her daldığımda da bulamadığım için hayal kırıklığı yaşadığım, yegane kullanıp bir ömür bağlandığım mükemmel kokulu yarim Angie vücut spreyini sizlere tekrar sunmak isterim. Söyleyeceklerim bu kadar.

2. Neutrogena Visibly Clear Arındırıcı Yüz Yıkama Jeli: Kuru ciltliyken de yağlı ciltliyken de severek kullandığım temizleme jeli. Bana soran herkese gönül rahatlığı ile tavsiye edebiliyorum.

3. Elseve Mucizevi Yağ: Saçlarınıza kuru, ıslak, nemli iken her türlü sürebileceğiniz, saçlarınızı ağırlaştırmayan bir bakım yağı. Saçımı tararken rahat açmak için nemli iken kullanıyorum. Haftada bir kaç kez ise, yatmadan önce bolca saç uçlarıma yedirip, saçımı örüp öyle yatıyorum. Bir nevi bakım yapmasını sağlıyorum.

4. Bioblas Sarmaşık Özlü Şampuan: Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.

5. Watsons Saç Maskesi: Yine Watsons gördüğüm her zaman stokladığım bir saç maskesi. Saçlarınızı yumuşatıyor. Saçınızı yıkadıktan sonra ıslakken sürüyorsunuz, bir kaç dakika bekletip tekrar duruluyorsunuz. Fiyat bakımından da gayet uygun.

6. Maybelline Black Drama Rimel: Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz. Fakat kısa bir görüş isterseniz; en en en sevdiğim rimeldir. Bittikçe alacağım.

7. Neutrogena Böğürtlenli Dudak Nemlendiricisi: Roaccutane tedavim boyunca bir çok markanın lipbalm'larını denedim ve en çok Neutrogena'nın lipbalm'ından memnun kaldım. Kokusu da bir harika!

8. Garnier Rahatlatıcı Tonik: Şimdiye kadar "mükemmel" toniği hiç aramadım. Bir kaç güvendiğim bloggerdan bu rünü hakkında güzel yorumlar okuyunca; aldım, denedim ve memnun kaldım. Sanırım böyle de devam eder.

9. L'oreal Instant Clear Pure Yağlı Saçlar İçin Kepek Karşıtı Şampuan: Loreal'in bu şampuanı hakkında ayrıntılı yazıyı buradan okuyabilirsiniz. Özellikle saçları çabuk yağlananlar çok beğenecektir. Ben de artık yavaştan yağlı cilde döndüğüm için şimdiki şampuanım bitince yine bu şampuana geri döneceğim.

**

Eveeet, bitenler torbasındaki ürünler böyleydi. Bunların yanında kullanmadığım, kuruyan ojeleri, ömrü biten tarakları vb. tüm eskileri attım. Siz de bir an önce tüm kozmetik ürünlerinizi önünüze alın ve fazlalıkları çöpe yollayın! ^^

Okuduğunuz için teşekkürler.


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , , , , , ,