Gratis Alışverişi | 4 Kasım 2014


Merhaba!

Gratis alışverişimi ancak yazabiliyorum. Ben buna 4 Kasım yazdım ama 4 Ekim miydi acaba? Cidden hatırlamıyorum. Günlerim tahmin ettiğimden daha yoğun geçiyor. Güneş de ortalarda olmadığı için yeni çekim yapamıyorum. Ben de hazırda tuttuğum fotoğrafları düzenleyeyim dedim.

İlk yazı da böyle ortaya çıktı. Sadece ihtiyaçlarımı aldığım için mutluyum. Artık "Mine'cim bittiği zaman yerine yenisi al" kampanyamı uyguladığım için bende bir rahatlama... Resmen başka şeylere de harcama yapabildiğimi gördüm. (kıyafet aldı) 


Alışverişin ayrıntılarına bakarsak;


Makyaj temizleme suyum bitmişti. Ben de öve öve bitirelemeyen Garnier Makyaj Temizleme Suyu'na şans vermek istedim. Bunu aldığım gün ise eski aşkım Bioderma H2O'yu da sipariş etmem çok manidar oldu. Şaşırtıcı derecede Garnier'i çok beğendim, gerçekten denildiği kadar varmış. Özellikle fiyat bakımından çok uyguna denk geliyor. Bence şans verebilirsiniz.

Tonik olarak ise Garnier'in Rahatlatıcı Tonik'ini tercih ettim. Gayet güzel kokuyor, seviyorum.

Makyaj temizleme jeli olarak her zamanki gibi Neutrogena Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli'ni de sepetime attım.

Tabii arada Benri Islak Mendil'i de sepete atmışım. Büyük ihtimal komik bir rakama düştüğü için almışımdır. Ayrı çekmeyi unutmuşum ^^ Yüzümde kullanmıyorum. Daha çok makyaj yaparken etrafı kirletirsem vb. durumlar için kullanıyorum.


Pedikür seti çok uygun fiyatlıydı, denemek için aldım ama daha deneyemedim, o yüzden yorumlarımı sonraya bırakıyorum.

Yine her zaman kullandığım yüz fırçam eskimişti, yenisini aldım.

Londra'da Bir Türk Kızı'nın önerisi ile Cettua After Night Fever Rahatlatıcı Maske'yi aldım. Denediğimde yine yorumlarımı size ileteceğim ^^

Giovanni Smooth As Silk Deeper Moisture Saç Kremi'ni Oreo Seven Kız'ın instagram hesabında görüp merak etmiştim. Malum Roaccutane vücudunuzdaki her saç telini bile kurutabiliyor. Ben de saçlarımın uçları kırılmasın diye sürekli bir nem verme telaşındayım. Yine indirimdeyken bu saç kremini aldım. Yıpranmış saçlar için ideal ve tamamen doğal bir ürün. Benim saçımı yumuşattı ve ağırlık yapmadı. En önemlisi elektriklenme yaşamadım. Bence çok güzel bir saç kremi. Eğer içerik takıntınız varsa, bu saç kremini çok sevebilirsiniz.


Wet n Wild farları ile aşk yaşamayan yoktur her halde. Brulee farından sonra şimdi de Nutty ile aşk yaşıyorum diyebilirim. Mükemmel doğal kahve tonunda sedefli bir far. Çok doğal duruyor. Benim gibi çok fazla far kullanmayı sevmeyen biriyseniz, bu far sizin için ideal olacaktır. Tüm gün kalıcı olması da cabası! Alın, aldırın. ^^ Şu farlar da bitinceye kadar daha da far almam.

Maybelline Color Tattoo farlarını çok merak ediyordum, ben de "Pink Gold" rengini tercih ettim. Çok göze çarpmayan uçuk pembe bir rengi var.

Nivea BB Krem'i ise Roacuutane tedavisinden sonra fondötenlere veda etmek istediğimden BB kremlere şans vermek için aldım. Gerçi her ne kadar sevmeyeni olsa da, ben aykırı kişilik olarak sevecek hale getirdim onu asjhbas Sadece yüzümdeki kızarıklıklarımı dengelemesi için ihtiyacı olan bölgeye sürüp pudralıyorum. Bitti. Benim için yeterli ^^


Siz indirimlerden neler aldınız? Tabii ben yazıncaya kadar arada bir çok indirim oldu. Sıra Bitenler yazısında... O kadar çok biten ürün var ki, sanırım sadece sevdiklerimi ve tavsiye edeceklerimi ön plana çıkardığım bir yazı olacak.


Okuduğunuz için teşekkürler ^^



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,