Bepanthol Cilt Bakım Kremi


Merhaba!

Herkesin severek kullandığı Bepanthol cilt bakım kremini bir de ben yazmak istedim. Böylece "Favorim" olarak isimlendirdiğim ürünlerin arasına bir yenisini eklemiş olayım.

Bilmeyenler içinse hemen kısaca söz etmek gerekirse; Bepanthol , daha çok bebeklerdeki pişikler için kullanılan bir krem. Bunun yanında ciltteki minik yaralar ve yanıklar için de harika bir ürün.

Roaccutane tedavim boyunca, Bepanthol cilt bakım kremini hep kullandım. Gece yatmadan önce cildimi güzelce temizledikten sonra hem nemlendirmesi hem de yüzümdeki kızarıklıkları sakinleştirmesi açısından elimden düşmeyen bir krem oldu.

Eskiden Bepanten olarak bildiğimiz Bepanthol cilt bakım kremini, hem yüz hem de elleriniz için rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Ben de uzun süredir her zaman kullandığım Loreal Skin Perfection nemlendiricim bittiği için yerine Bepanthol'ü kullanıyorum. Gece yatmadan ve makyajıma başlamadan hemen önce sürüyorum.


Bundan sonra cilt bakımım için bu tür ürünleri tercih etmeyi düşünüyorum. Hatta bu aralar La Roche Posay ürünlerini kafaya takmış durumdayım. Sanırım ilk olarak bu markadan başlayacağım.

Siz bu krem hakkında ne düşünüyorsunuz?

**

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , ,