Elidor Şampuan Kepeğe Karşı Etkili Şampuan & Pantene Pro-V Yoğun ve Güçlü Saç Bakım Kremi


Merhaba!

Son zamanlarda beğenerek kullandığım bir çiftten bahsedeceğim.

Çok sık olmasa da kullandığım şampuanı ve saç kremini değiştirmeye çalışıyorum. Bu ikili ise elimdekiler bittiği için, bir süre mecbur kullandığım ürünlerdi.

Ama ikisinin çıkarttığı işi çok sevdim! Çevremdekilerden de saçlarımın ne kadar çok parladığını duyduktan sonra, biraz daha dikkat ettim ve sonuç gerçekten tatmin edici.


Burada saçlarımı iki gündür yıkanmamış haliyle görebilirsiniz. Buna rağmen ne parlaklığında ne de yumuşaklığından ödün vermedi.

O zaman hemen ayrıntılara geçelim!


Mevsim geçişinden olacak, bir aralar saçlarım kepeklenme yapmıştı. Ama Elidor Kepeğe Karşı Etkili Şampuan ile bunu en kısa sürede atlattım. Kokusu mü-kem-mel. Saçlarınızı da çok güzel bir şekilde kirden arındırıyor.


Pantene Pro-V Yoğun ve Güçlü Saç Bakım Kremi ise kurtarıcım oldu diyebilirim. Roaccutane tedavisinde saçlarım kurumuştu. Aralık ayında saçlarımı kestirdim ve boyattım. Sağlıklı saçlarıma bu ürün ile bakım yapmaya devam ettim. Saçlarımı şampuan ile yıkadıktan sonra ıslakken uçlarına bundan sürüyorum, bir kaç dakika sonra duruluyorum.

Saçlarım ciddi ciddi parlamaya başladı ve yumuşacıklar.

Öneri: Saçlarınızın daha fazla parlamasını istiyorsanız, saçınızı yıkadıktan sonra son adım olarak dayanabildiğiniz kadar soğuk su ile bir üstünden geçin. Farkı göreceksiniz. ^^


Yeni favori çiftim budur!



Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,