Neutrogena Kış Aşkı El Kremi


Merhaba!

Soğuk havayı iliklerimize kadar hissettiğimiz bu günlerde, sizlere yardımcı olacağını düşündüğüm ve çok çok severek kullandığım Neutrogena El Kremi'ni paylaşmak istedim. Yanında minik bir arkadaşı da var.


Roaccutane tedavim nedeniyle nemlendiriciler ile iyice haşır neşir oldum. Bir çok marka denedim ve gerçekten Neutrogena kadar memnun kaldığım başka bir marka olmadı. Ürünlerini de "Norveçli balıkçıların vazgeçilmez el kremi" anlayışına ithafen üreten, nemlendirme işlemini ciddi ciddi iyi sağlayan bir marka.

Dediğim gibi tedavimden ötürü artık Neutrogena'nın lipbalmını kaçıncıya kullanıyorum bilmiyorum ama Neutrogena El Kremi de favorilerimin arasında ilk sıraya çıktı.

Neden mi?





Neutrogena Lip Balmı ise, şimdiye kadar kullandığım en uzun nemlendirmeyi sağlayan ürün oldu. Kokusu ise mükemmel. Çantamda, derste, dışarıdayken kendisi her zaman elimin altında. Bu ürün ise 7-8 tl civarında olmalı.

Açıkçası bundan sonra el ve vücut bakımı için "nemlendirici" ihtiyacımı sadece bu markadan karşılamayı düşünüyorum. Sizin fikirleriniz neler?


En sevdiğim ürünleri yazmaya devam edeceğim. 

 Okuduğunuz için teşekkürler.




Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,