Tavsiye: Amerikan Servisi Modelleri | @gulcin.cee


Merhaba!

Size rengarenk bir yazı hazırladım. Bu yazı da çok tatlı amerikan servisleri sizi bekliyor olacak. Tabii bu amerikan servislerine sevgili Gülçin sayesinde kavuştum. Ayrıntılara hemen geçiyorum.



Gülçin, İngilizce öğretmeni ve aynı zamanda bu şirinliklerle uğraşıyor. Bu el emeği ürünleri de sizlerle paylaşmam için, kendi seçtiğim modellerden yolladı.

Ben bunların rengine şekline, her şeyine bayıldım. Amerikan servisleri, isteğinize göre akşam yemeklerinde ya da kahvaltılarda yemek düzeni için, masayı süslemek amacıyla kullanılıyor. Fakat böyle şeyleri bana yollarsanız, ben de bunları fotoğraflar için arka plan olarak kullanırım ^^


Çok tatlı durmuyor mu sizce de? 


Şaka bir yana, ayrıntılara bakarsak;







Gülçin'e @gulcin.cee Instagram adresinden, 0 (531) 853 75 42 telefon numarasından ve ✉ glcnekz@hotmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz!

**

Gülçin'e bu güzel ürünler için tekrar çok çok teşekkür ederim! 

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"


Etiketler: , , , , ,