Tavsiye: Spotify - "Herkes için müzik."


Merhaba!

Bu yazı kozmetik ve bakım haricinde müzik ile ilgili olacak. Beni yakından tanıyanlar bilir, müziksiz zaman geçiremeyen biriyim. İlla ki yolda, okulda, evde, ders çalışırken, bir yerlere yetişirken kulağımda illa ki müzik olur. 

Ben de bu yüzden aylardır çok severek kullandığım bir uygulamayı, Spotify'ı sizinle paylaşmak istedim. Hatta bu yazıyı yazarken bile Spotify uygulaması ile telefonumdan müzik dinliyorum ^^

Spotify, hayatımda kullandığım en en güzel müzik uygulaması diyebilirim. Şimdiye kadar bir çok müzik sitesi ve programı kullandım ama içime en sinen ve kullanmaktan zevk aldığım; Spotify oldu. 

Spotify nedir diye sorarsanız, yazıyı çok çok uzun tutmamak için, benim de yeni keşfettiğim "Webtekno" youtube kanalının bu uygulama için hazırlamış olduğu videoyu paylaşıyorum. Tüm ayrıntıları bu videodan izleyebilirsiniz. (Diğer telefon tanıtımlarını da bir izleyin, gülmekten çeneme ağrı girdi)


Videoyu izlediysek, Spotify hakkındaki bir kaç düşüncemi paylaştıktan sonra hemen kaçacağım ^^












**

Eğer beni Spotify'dan takip etmek isterseniz; buradayım.


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,