Gratis Alışverişi | 30 Ocak 2015


Merhaba!

Banka sırası beklerken "Şu sıra gelesiye kadar iki gezeyim" diyerek yola çıktığım bu minik Gratis alışverişi ile karşınızdayım. Asıl ihtiyaçları (nemlendirici + serum) olursa Sevgililer Günü indirimine bıraktım.

Kafamdaki "Sadece ihtiyaçlara yönel Minecim, sadece ih-ti-yaç-lar" sesi ile birlikte yaptığım alışveriş ise şöyleydi:


1. Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: İndirim olsun olmasın her gördüğümde bir tane sepete atıyorum. Çünkü her türlü bulması zor oluyor. Makyajımı temizlerken kullanmayı en sevdiğim pamık 

2. Flormar 306 Numara Oje: Bordo oje bizim aşkımız. Elime geçen ilk ojeyi de aldım. Şu an kullandığım bordo oje baya az kaldı çünkü. Favori bordo ojemi buraya yazmıştım.


3. Benri 10'lu Cep Mendili: Kasada 25 TL ve üzeri tuttuğu için bu 10'lu mendiller 75 kuruşa düşmüştü. Bence çok çok iyi bir fırsat. Her bayanın çantasında olmalı.

4. Pantene Pro-V Yoğun ve Güçlü Saç Bakım Kremi: Bu saç kreminin son zamanlarda favorim olduğunu bu yazımda bahsetmiştim. Bitmişti, yenisini aldım.

5. Colgate Optik Beyaz Diş Macunu: Beyazlatacağından değil de, yine 25 TL'yi geçtiği için 5 TL'ye düşmüştü sanırım, o yüzden tercih ettim.

6. Emily 215 Numara Dudak Kalemi: Bu dudak kalemi hakkında ayrıntılı yazı yazmaya karar verdim. Birlikte kullandığım Wet n Wild rujunu da yazıya ekleyeceğim. Ayrıntılar o yazıda olacak.


7. Garnier Arındırıcı Tonik: Merhaba yağlı cilt, merhaba. Roaccutane haplarından günde bir tane daha atsak olmaz mı? Kuru cilt mükemmeldi. Eskisinden daha yağlı bir cilde sahibim, teşekkürler vücudum. Garnier'in toniklerini seviyorum, bu yüzden yağlı ciltler olanını tercih ettim.

**

Minik Gratis alışverişim böyleydi. Umarım Sevgililer Günü için yapılacak indirimler güzel olur! ^^


Okuduğunuz için teşekkürler.
Hepinize öpücükler!

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,