Günlük Doğal Göz Makyajı

Merhaba!

Günlük makyajımın adım adım uygulamalarını yazmaya başlamıştım. Makyajımın ilk adımı olan "Kusursuz Ten Makyajı" ürünlerimi buradan okuyabilirsiniz.

Bu yazıda ise sizlere günlük yaptığım doğal ve sade göz makyajımdan bahsedeceğim.


Sheida Kaş Farı: Öncelikle kaşlarıma şekil vererek başlıyorum. Bir yılı aşkın süredir kullandığım Sheida kaş farını severek kullanıyorum. Bu ürünü farklı bir işlem için daha kullanıyorum; kaş farını üst kirpik diplerime eyeliner gibi sürüp hafif dağıtıyorum. Aynı uygulamayı alt kirpik diplerime de yapıyorum. Oluşan görünümü çok sevdiğim için aylardır gel eyeliner kullanmıyorum. Hop, hop, sür, çık. Ayrıntılı yazısı ise burada.

Wet n Wild Megaclear Rimel: Kaş farını uyguladıktan sonra kaşlarımı bu rimel ile sabitliyorum. Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Wet N Wild Brulee Tekli Far: Far bazı olarak kullandığım bir ürün. Göz kapağınıza sürdüğünüz diğer farları gün boyunca tutuyor ve kesinlikle bir birikmeye neden olmuyor. Bu far aynı zamanda Mac Brule farına dupe ürün olarak gösteriliyor.

Wet N Wild Nutty Tekli Far: Eğer biraz daha renk istersem tüm göz kapağıma Nutty isimli bu farı sürüyorum. Işıltısı mükemmel. Doğal bir göz makyajı için biçilmiş kaftan diyebilirim. -Bu makyajda bu farı kullanmadım.- Ayrıntılı yazısı burada.


The Balm Bahama Mama Bronzer: Göz kapağımın katlanma yerine ise geçiş rengi olarak -aynı zamanda bronzer şeklinde de kullandığım- Bahama Mama'yı uyguluyorum.

Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama: Son olarak göz makyajımı rimel ile tamamlıyorum. Bu rimele karşı olan sevgi mektubumu buradan okuyabilirsiniz.

Bunların haricinde, eğer yorgunsam daha canlı ve sağlıklı bir görünüm elde etmek için göz içime Rimmel London Scandaleyes Waterproof 005 Nude göz kalemini sürüyorum. Suya dayanıklı olduğu için gün boyunca akma yapmıyor.


İşte günlük göz makyajımın genel olarak görüntüsü ise böyle.
Bu uygulamaları yaparken kullandığım fırçalara ise buradan göz atabilirsiniz.

Sizin göz makyajınızda kullanmayı sevdiğiniz ürünler neler? 

**

Okuduğunuz için teşekkürler. Hepinize öpücükler!

Sevgilerimle,



Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , ,