Yeniler | 27 Mart 2015


Merhaba!

Yine bir "yeniler" yazısı ile sizinle birlikteyim. İhtiyaç üzerine yapılan bir alışveriş olmasının verdiği derin mutluluk ile neler aldığıma hemen kısaca bir göz atalım.


1. Pastel No.22 Oje: Nude oje arayışlarım devam ediyor. Herkesin severek kullandığı Pastel'in bu serisine denk geldim ve denemek için sabırsızlanıyorum. Memnun kalırsam Instagram hesabından paylaşım yapacağım.

2. Maybelline Black Drama Rimel: :))))))))))))))) Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

3. Urban Naturals Biotin Keratin Saç Bakım Şampuanı: Daha önce burada bahsettiğim şampuanım bitti, ben de yeni olarak şampuanımı değiştirerek bunu aldım. Bildiğiniz gibi sürekli aynı şampuanı kullanmıyorum. Belirli periyotlarla değiştirerek etkilerinin sürmesini sağlıyorum. Çünkü bir süre sonra aynı şampuanı kullanınca, saç buna alışıyor ve tepki vermeyi bırakıyor. Bu şampuanı Ali Rıza sayesinde keşfetmiştim, tekrar tişikkirlir.

4. Essence Kajal Pencil Göz Kalemi: Siyah göz kalemi almak istiyordum. Essence'in göz kalemlerinden baya memnun kalanlar olduğu için bunu tercih etmek istedim. Asıl göz kalemi tercihim şimdi geliyor.

5. Maybelline Colossal Kajal Göz Kalemi: Sevgili Essence isim olarak gerçekten etkilenmemiş(!) Asıl merak ettiğim siyah kalem budur. Bakalım memnun kalacak mıyım?

6 & 7. Wet n Wild Ruj: "Bare it All" rujum bitti, yenisini aldım ve bir türlü bulamadığım "Cherry Bomb" isimli ruja denk gelince hemen sepete attım.

Tüm bu ürünleri Gratis'ten temin edebilirsiniz.

Sizin severek kullandığınız ürünler neler?

**

Okuduğunuz için teşekkürler. Hepinize öpücükler!



Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: ,