Cilt Bakım Rutinim | 2015


Merhaba!

Güncel cilt bakım rutinimi paylaşmak istedim. Gece ve gündüz olarak pek fark etmediği için tek bir yazı içinde toplamak daha mantıklı geldi.


Elimden geldiğince az ürün kullanmaya çalışıyorum. Bunlar tamamen bende klasikleşmiş bir şekilde "bittikçe alınan" ürünler. Bunlara ek olarak gece yatmadan önce göz çevremi nemlendirmek için "Kiehl's Creamy Eye Treatment Avakadolu Göz Kremi" almayı düşünüyorum.

Kullanma sırası ile cilt bakım rutinim ise şöyle;


1. Huggies Islak Havlu: Öncelikle eğer yüzümde makyaj varsa, bununla yüzümü hemen üstünden bir siliyorum.

2. Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: İndirimli indirimsiz ne zaman Gratis'e gitsem mutlaka bir tane aldığım ve severek kullandığım bu makyaj temizleme pamuğunu kullanarak,

3. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: ile göz makyajımı siliyorum. Makyajı temizlemek için Bioderma H2o favorim, o şu an stokta bekliyor. Bu bitince onu kullanmaya başlayacağım. İkisi de göz makyajını çıkartmakta iyiler.

4. Neutrogena Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli: En sev di ğim yüz te miz le me je li. -Bu ürünün bir başka yeteneği daha var, onu ilerleyen yazılarda yazacağım.- Makyaj temizleme suyu ile göz makyajımı sildikten sonra tüm yüzümü bununla yıkıyorum.


5. Garnier Arındırıcı Tonik: Yüzümü yıkadıktan sonra kağıt havlu ile fazla suyunu alıyorum -Havluyu kesinlikle kullanmıyorum, çünkü mikropların üremesi için birebir. Mutlaka tek kullanımlık kağıt havlu kullanın- ve tonik ile cildimi rahatlatıyorum. Bu ürünü çok seviyorum ama bazen tadı ağzıma geliyor ve beni benden alıyor. Sırf bu yüzden değiştirebilirim. Eğer sizin tonik tavsiyeleriniz varsa, mutlaka önerilerinizi bekliyorum.

6. La Roche Posay Effaclar Duo +: Şimdiye kadar kullandığım nemlendiricilerin en iyisi olan bu ürünü ise temiz cildime uyguluyorum. Ayrıntılı yazısı ise burada.

7. Neutrogena El Kremi: Yüzümü nemlendirdikten sonra şimdi sıra ellerde. Kuruyan eller için mükemmel bir nemlendirici. Minik bir miktarı bile ellerinize yetiyor. Çok severek kullandığım için ayrıntılı yazısını burada yazmıştım.

8. Neutrogena Norveç Böğürtlenli Lip Balm: Geceden sürdüğünüzde dudaklarınızı sabaha kadar nemli olarak tutuyor. Yatmadan önce mutlaka sürüyorum.


**

İşte günlük cilt bakım rutinim böyleydi. Gece yatmadan önce ve sabah uyandığımda makyajdan önce olmak üzere uyguladığım bu bakımı uzun süreden bir devam ettiriyorum ve edeceğim de.

Sizin vazgeçemediğiniz cilt bakım rutini ürünleriniz neler? 


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , , , , ,