Makyaj Fırçaları Nasıl Temizlenir?


Merhaba!

Ortalığı kasıp kavuran bir konu var ki, o da; makyaj fırçaları temizliği.

Herkesin kullandığı farklı yöntemler var. Dalin bebek şampuanından, zeytin yağı içeren kürlere, sabundan, bulaşık deterjanına kadar milyonlarca yöntem karşımıza çıkıyor.

Şimdi bunların hepsini unutun.


Benim şimdiye kadar denediklerim arasında ilk sırayı almış ve aylardır kullandığım yöntem ise; Makyaj Temizleme Jeli!


Cildimizden makyajı çıkartmak için ne kullanıyorsak, fırçalar için de bunu kullanmamız oldukça mantıklı olmalı. Çünkü fondöten gibi fırçaya adeta yapışıp kalan ürünler için makyaj temizleme jeli mükemmel bir yöntem.

Ben bu yöntemden çok çok memnunum ve aşağıda da etkisini göreceksiniz.

"Makyaj fırçası temizliği böyle olur cınım!" diyorum ve nasıl bir yol izlediğimi hemen anlatmaya başlıyorum:








Sonuç: makyaj fırçalarımız tertemiz!

Yıkama işlemi bittikten sonra temiz bir havlu ile fazla suyunu aldıktan sonra,


Kaloriferin üzerine koyuyorum. Siz bunun haricinde baş aşağı gelecek şekilde saplarından asabilirsiniz.


Bir kaç saat içinde kuruyan temiz makyaj fırçlarının son durumu ise böyle.

İpucu: En sağda gördüğünüz pudra fırçasının kılları çok fazla sertleşmişti. Ben de Pantene saç kreminden çok az miktar alıp yıkadım. Yumuşacık oldu ve çok güzel kokuyor. İşte bu kadar basit! ^_^

Ekleme: Ayrıca makyaj temizleme suyu ile fırçalarınızı günlük temizleyebilirsiniz. Ben bunu Benri kare makyaj temizle pamuğuna makyaj temizleme suyu döküp, fırçadaki fazlalıkları anında alarak yapıyorum.

Tek bir malzeme ve harika sonuç!
Makyaj temizleme jeli olarak kullandığım ve en sevdiğim ürün olan Neutrogena'nın bu ürününü her iki durum için de kullanmanızı öneririm.

**

Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,