Missha M Perfect Cover BB Krem

Missha M Perfect Cover BB Krem

Merhaba!

Bir yıldan fazla zamandır almak istediğim fakat bir türlü fırsatım olmadığı için alamadığım Missha Perfect Cover BB Cream'e sonunda kavuştum!


Hemen Missha Perfect Cover BB Cream ile ilgili genel özelliklere değinip kendi düşüncelerime geçeceğim.



Özellikleri;

1. SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü 
2. Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği 
3. Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği 
4. Akne / sivilce / leke / onarma ve kapatma özelliği 
5. Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği 
6. Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi 
7. Yüzde orta derece kapatma özelliği (bitkisel olduğu)için
8. Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği
9. Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği 
10. Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği 
11. İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği 
12. Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği 
13. Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği
14. Gün içerisinde temizlenip tekrar uygulanma ihtiyacı duymaz.

**

Roaccutane tedavisinden sonra fondöten kullanmayı bırakmak istiyordum. Hazır kullandığım L'oreal True Match fondöten azalmışken, bu bana bahane oldu. BB krem olarak, araştırdıklarıma göre en iyi seçeneğin Missha olduğuna karar verdim. Büyük boyu kalmadığı için 20 ml'lik küçük boyunu aldım.

Missha M Perfect Cover BB Krem

Rengini belirlemek biraz beni endişelendiriyordu. Çünkü bu ürün Kore çıkışlı olduğu için çok çok açık renkleri mevcut. Tabii zamanla renk skalasını geliştirdiler. Ben de paylaşılan fotoğraflara baka baka 27 numarasında karar kıldım.

Missha M Perfect Cover BB Krem

Yapısı ve rengini anlatabilmek için şu an kullandığım L'oreal True Match ile yan yana fotoğraflamasını yaptım. Formülü kremsi bir yapıda. Bu yüzden fırça ile dağıtmak biraz zahmetli oluyor. Parmaklarınız ile yüzünüze daha rahat dağıtabiliyorsunuz. 

Missha M Perfect Cover BB Krem

Işıklı ve ışıksız ortamdaki duruşu.



Missha M Perfect Cover BB Krem




Ürünü Missha'nın resmi web sitesinden alabilirsiniz.

**

Missha Perfect Cover BB Cream'den ben çok memnun kaldım. Sizin düşünceleriniz neler? Hiç bu ürünü kullandınız mı?

Sevgilerimle,





Snapchat ve InstaStories'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , , ,