Yeniler | 6 Haziran 2015


Merhaba!

Kozmetik alışverişimin ayrıntıları ile sizlerleyim. Bakalım neler almışım?


Öncelikle yukarıda gördüğünüz minik makyaj çantasını H&M'den 5 tl'ye aldım. Daha sonra her zamanki kullandığım Sheida Kaş Farı'm kırıldığı için yerine H&M'in kaş farını alarak bir şans vermek istedim. Sheida kadar pigmentli olmasa da 5 tl'lik fiyatına göre performansının çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Ben memnun kaldım. Koyu rengini kaşlarım için, yanındaki açık rengi ise far olarak kullanıyorum.



Watsons'a gittiğimde ise klasikleşmiş vücut spreyim olan Angie Vücut Spreyi'ni hemen sepete attım. 10 tl'ye inmesi benim için ayrı mutluluk oldu. Daha sonra iki yıldır kullanadığım ve artık bitecek olan Rimmel Stay Matte Pudra'nın yenisini aldım. Bu sefer transparan rengini tercih ettim.

The Balm Mary-Lou Manizer aydınlatıcım kırılıp parçalandı ve artık bitmek üzere, onun yerine Essence'in bu 3D farlarından aydınlatıcı yerine geçer mi acaba diye düşündüğüm "Irresistible Fullmoon Flash" isimli ikili farını aldım. Açık renkli tarafı The Balm'ınki kadar sarı değil. Bir şans vereceğim. 

Essence 06 Satin Mauve dudak kalemim bitti ve bu-la-mı-yo-rum. Onun yerine gezerken denk gelen Kajal markalı iki dudak kalemi aldım. İkisini karıştırınca belki ötesinden berisinden Satin Mauve'un kenarından geçiyor, ama işte... Numaraları; 160 ve 58.

Bordo ojem bitmişti, bu yüzden Flormar'a gittik. 60 saniyede hemen kuruyan "Tender Salmon" rengini ve koyu asker yeşili olan "Maroon" rengini aldım.

Özellikle seyahate çıkacaksam, çantamda bulunması için yer kaplamayan minik diş macunlarını tercih ediyorum. Bunlardan biri de, büyüğünü de zamanında kullandığım; Signal White Now.

**

Benim eksiklerimi tamamladığım minik kozmetik alışverişim böyleydi. Sizin tavsiye edebileceğiniz ya da beğenerek kullandığınız herhangi bir ürün var mı?


Okuduğunuz için teşekkürler!


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , , , ,