* Elidor "Doğanın Enerjisi" Serisi


Merhaba!

Bir süre önce favori olan saç bakım rutinimi yazmıştım. Bu yazımda ise yeni tanıştığım Elidor'un yeni serisi olan Doğanın Enerjisi'ni sizinle paylaşmak istiyorum.

Bildiğiniz gibi iki aydır büyük bir tempo içerisindeydim ve saç bakımımı istediğim gibi yapamadım. Saçlarımın uçları epey yıprandı ve yoruldu. Hatta saçlarımı kestirsem mi diye düşünürken Doğanın Enerjisi serisi ile tanışmam çok güzel bir tesadüf oldu.


Elidor, "Canlı ve Dirençli Saçlar"a ve "Güçlü Saç Uçları"na odaklı iki ayrı seriyi bizlere sunuyor.

Öncelikle Elidor Güçlü Saç Uçları serisini denedim. Bu seride şampuan, saç kremi ve ekspres bakım spreyi bulunuyor. Angelica kökü ile güçlendirilmiş olan Güçlü Saç Uçları serisi, saçların kırılmaya karşı daha dayanıklı olacağını vaat ediyor.

Uygulamada ise, saçlarımı şampuan ile yıkadıktan sonra uçlarına saç kremini sürdüm ve duruladım. Saçlarım hafif nemliyken uç kısmına bakım spreyinden sıktım ve kuruttum. Bu serideki favorim kesinlikle bakım spreyi oldu. Çünkü saçlarımın uçlarını yumuşatıp daha canlı görünmesini sağladı.


Canlı ve Dirençli Saçlar serisi ise Ginseng kökü ile güçlendirilmiş. Böylece saçların 5 kat daha canlı ve dirençli olacağını vaat ediyor. Bu seride şampuan, besleyici bakım kremi, sıvı saç kremi ve 7/24 şekillendirici kremi bulunuyor. Yukarıda bahsettiğim bakım spreyine nazaran bu serideki bakım kreminin daha yoğun ve yumuşaklık veren bir etkisi var. Kokuları ise çok güzel. Ferahlık veriyor. Saçlarıma uyguladığımda ise çok güzel bir hacim verdi ve yumuşaklık kazandırdı. Kokusu ise iki gün kalıcı oldu.


Eğer içerik bakımından takıntılarınız varsa, içinde paraben bulundurmayan Doğanın Enerjisi serisi sizin için biçilmiş bir kaftan olabilir.

Bu iki seriden kendime bir takım oluşturdum. Saçlarıma canlılık kazandırmak için Canlı ve Dirençli Saçlar serisinin şampuanını ve saçlarımın uçlarını güçlendirmek için ise Güçlü Saç Uçları serisinin besleyici bakım kremini ve ekspres bakım spreyini kullanmaya başladım.



**

Güncel düşüncelerimi "Blog by Mine Canan" Instagram hesabından mutlaka paylaşacağım. 

Okuduğunuz için çok teşekkürler! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!



Sevgilerimle,

Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"



"*" işareti ile başlayan yazılar, markalar ile yapılan iş birlikleri için hazırlanmış tanıtım yazılarıdır.
%100 kendi samimi düşüncelerimi içermektedir. 

Etiketler: , , , , ,