Flormar Tender Salmon Oje



Merhaba!

Artık yaz kış koyu oje sürer oldum. Özellikle bu kış tırnaklarımda sürekli koyu bordo oje vardı. O kadar çok markanın o kadar çok rengini denedim ki, son zamanlardaki favorim ise bu Flormar oje oldu.

Hatta denediklerimi ise burada bol bol anlatmıştım.

Bu oje hakkında bordo renk demek biraz yanlış olabilir. Kahve rengi barındıran bir oje diyebiliriz. Özellikle 60 saniyede kuruyan seriden olması neden favori olduğunu bir kez daha gösteriyor.

Ayrıca ikinci katı sürünce sanki top coat sürmüş gibi parıl parıl parlıyor. Kalıcığı ise şaşırtıcı derecede uzun. Diğer Flormar ojeleri ben de ertesi günü zor çıkarırken, bu oje rahat 4-5 gün gitti. Gerçekten çoğu işlevi bir arada yapabilen bir oje bu, kesinlikle denemenizi öneriyorum.

Bir türlü doğru rengini gösteren fotoğrafı yakalayamadım. Şimdilik Google görsellerden yardım alacağım. Fotoğrafı çekebildiğim an güncelleme gelecek.

**

Okuduğunuz için teşekkürler! ^.^

Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

Etiketler: , ,