Kozmela.com Alışverişi


Merhaba!
Çok severek yaptığım bir Kozmela.com alışverişi ile tekrar buradayım. Çünkü sevenler kavuştu, peşinde mükemmel arkadaşlarını da getirdi. Mine mutlu, Mine umutlu. Mine ağlıyor sayın okuyucular.

Neden mi?


Bilgisayarımın bir köşesinde her zaman bir "Alınacaklar" klasörüm bulunur. İnternette gezinirken "hımm bunu alabilirim şurada dursun" dediklerimi bu klasöre atarım. Ben de alacaklarımı o klasöre göre listelendiririm. Elimdekiler de yavaş yavaş bitmeye yakın olduğu için yine o klasörü gözden geçirdim, ihtiyacım olanların çoğunu Kozmela.com'da aramaya başladım. 

Özellikle Essence ürünlerini burada bulabilmek harika oldu. Çünkü uzun süredir Satin Mauve dudak kalemi diye diye dolandığımı biliyorsunuz. Bu yüzden ilk tercihim Essence 06 Satin Mauve dudak kalemi oldu. Sepete ilk başta beş adet attım. Sonra kendimi frenledim, kısa bir iç dertleşmeden sonra, bir adet dudak kalemi ile yola devam ettim.

Dudak kalemini tek olarak kullanıyorum. Arada sırada ruj ile birlikte sürüyorum. Bu ruj ise Essence Long Lasting 06 - Barely There! oluyor.

The Balm Mary-Lou Manizer aydınlatıcım kırıla kırıla yok oldu. Ben de Nars Albatross'a çok benzetilen Essence Soo Glow! Aydınlatıcı'yı aldım. Fakat bu kadar memnun kalacağımı tahmin etmemiştim. Daha fazla ayrıntı yazmayayım, kesinlikle bununla ilgili yazı gelecek.

Doğal tonlu farlara takmış durumdayım. Günlük makyajımın tek kurtarıcısı olduğu için kahve tonları neredeyse ben de oraya odaklanıyorum. Bu yüzden yine alınacaklar listesi içinde olan Flormar 07 numara far paletini aldım. Seyahatlerde taşıması kolay olsun diye bir de tekli far ekledim. Bu tekli farın numarası ve ismi ise; 16 numara, Triple Choc.

Farklı bir bronzer arayışında olduğum için, Golden Rose 208 numaralı farı almayı düşünüyorum. Kozmela.com'da bulamadım. Artık yerinde arayıp bulmaya çalışacağım.

Ürünlere göz atmak isterseniz direk linklerini aşağıya koydum.

**

İşte kısa ama faydalı kozmetik alışverişim bu kadardı.
Okuduğunuz için teşekkürler! ^.^


Sevgilerimle,


Facebook • Twitter • Bloglovin • Instagram

Snapchat'ten takip etmeyi unutmayın; "minecanan"

**


Essence Dudak Kalemi No:06
Essence Lasting Ruj No:06
Essence Soo Glow! Kremsi Toz Aydınlatıcı No:10 
Essence Göz Farı No:16
Flormar 5'li Far Paleti - Nude Dudes No: 07


Etiketler: , , , , , ,